
Ο Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ) στην τελευταία έκθεσή του για την πορεία της παγκόσμιας οικονομικής ανάπτυξης προβλέπει για τρίτη συνεχόμενη φορά πως θα καταγραφεί μειωμένος ρυθμός ανάπτυξης για το 2019 και το 2020.
Οι εμπορικές διενέξεις σε παγκόσμιο επίπεδο και η αβεβαιότητα που επικρατεί αναφορικά με το Brexit έχουν επηρεάσει το εμπόριο και τις επιχειρηματικές δραστηριότητες, με αποτέλεσμα ο ΟΟΣΑ να προβλέπει αύξηση κατά 3,3% και 3,4% της παγκόσμιας οικονομικής ανάπτυξης για το 2019 και το 2020, αντίστοιχα.
Να σημειωθεί ότι οι συγκεκριμένες εκτιμήσεις αντιπροσωπεύουν μείωση κατά 0,2% και κατά 0,1% για το 2019 και το 2020, συγκριτικά με τις εκτιμήσεις του ΟΟΣΑ τον περασμένο Νοέμβριο.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, για την Γερμανία, την μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης, ο OOΣΑ προβλέπει μείωση του ρυθμού οικονομικής ανάπτυξης από το 1,6%, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Οργανισμού τον περασμένο Νοέμβριο, στο 0,7% σήμερα, καθώς η συγκεκριμένη χώρα εξαρτάται σημαντικά από την εξαγωγική της δραστηριότητα η οποία επηρεάζεται από την μειωμένη ζήτηση και τις εμπορικές προστατευτικές πολιτικές.
Επιπλέον σύμφωνα με τον ΟΟΣΑ εκτιμάται ότι θα επέλθει επιβράδυνση στην οικονομική ανάπτυξη τόσο των κρατών μελών της Ε.Ε., καθώς επηρεάζονται σημαντικά από την επικείμενη ή μη συμφωνία για το Brexit, όσο και της Κίνας και των ΗΠΑ οι οποίες βρίσκονται σε έναν συνεχή εμπορικό πόλεμο.
Φωτό: ΑΠΕ- ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ