
															Η νεοσύστατη Clean Shipping Alliance 2020 (CSA 2020) ολοένα και διευρύνεται, καθώς νέες ναυτιλιακές εταιρείες εισέρχονται σε αυτήν, η οποία υποστηρίζει την τοποθέτηση scrubbers στα πλοία προς συμμόρφωση με τις απαιτήσεις του IMO για καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο.
Στόχος της CSA 2020 αποτελεί η παροχή πληροφοριών και η ανάλυση δεδομένων προς ενημέρωση της ναυτιλιακής βιομηχανίας και όλων των ενδιαφερόμενων μερών για την καλύτερη απόδοση των πλοίων μέσω της μείωσης των αέριων ρύπων τους.
Οι τελευταίες προσθήκες στην CSA 2020 ήταν οι εταιρείες Wallenius Wilhelmsen, Hammonia Reederei, International Seaways, Chandris (Hellas) και Genco Shipping & Trading, οδηγώντας τον οργανισμό να διαθέτει πλέον 35 εταιρείες- μέλη, οι οποίες διαθέτουν συνολικά 2.500 πλοία.
Ο κ. Roger Strevens, Vice President, Global Sustainability της Wallenius Wilhelmsen, επεσήμανε ότι η εταιρεία του υποστηρίζει την εφαρμογή του Sulphur Cap 2020, ωστόσο αποτελεί ένα μεγάλο βήμα για τη ναυτιλιακή βιομηχανία καθώς εμπεριέχει προκλήσεις αναφορικά με τα υψηλά κόστη και την διαθεσιμότητα των εναλλακτικών ναυτιλιακών καυσίμων.
Η Wallenius Wilhelmsen αναμένεται να χρησιμοποιεί εναλλακτικά καύσιμα για την πλειονότητα των πλοίων της και να τοποθετήσει scrubbers στα υπόλοιπα πλοία της.
Από τη μεριά του ο κ. John Wobensmith, Πρόεδρος και CEO της Genco Shipping & Trading, επεσήμανε ότι εφόσον η εταιρεία του αποφάσισε να επενδύσει σε συστήματα scrubbers τότε είναι σημαντικό να υποστηρίξει τους στόχους της Clean Shipping Alliance 2020.
Φωτό: ΑΠΕ- ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Το Πεκίνο διοχετεύει συνολικά κεφάλαια 500 δισεκατομμυρίων γιουάν (περίπου 60,85 δισεκατομμυρίων ευρώ) μέσω ενός νέου εργαλείου χρηματοδοτικής πολιτικής, σύμφωνα με μία ανακοίνωση που εξέδωσαν…

Οι εξαγωγές πετρελαϊκών προϊόντων από το Κουβέιτ υποχώρησαν στο χαμηλότερο επίπεδο από τον Ιανουάριο του 2024 και διαμορφώθηκαν κάτω από 3.500 kt τον Σεπτέμβριο.…

Η παγκόσμια παραγωγή ακατέργαστου χάλυβα σημείωσε οριακή κάμψη τον Σεπτέμβριο, οδηγούμενη από την επιβράδυνση της κινεζικής παραγωγής. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με στοιχεία της Διεθνούς Ένωσης…

Η στάση της Ευρωπαϊκής Ένωσης απέναντι στη Ρωσία, και κατά προέκταση στα ενεργειακά προϊόντα της, μεταβάλλεται σταδιακά. Αυτό είναι το συμπέρασμα που μπορεί κανείς…

Το ενδιαφέρον των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στη ναυτιλία τακτικών γραμμών για επενδύσεις στην Ινδία διαγράφεται έντονο το τελευταίο χρονικό διάστημα. Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με…

Η Vietjet, ένας από τους μεγαλύτερους αερομεταφορείς του Βιετνάμ, βρίσκεται σε ρυθμούς ενίσχυσης του στόλου αεροσκαφών του, κατόπιν στενής συνεργασίας του με τους κατασκευαστές…

Οι δείκτες των ναύλων της liner ναυτιλίας για δρομολόγια μεταξύ Άπω Ανατολής – Δυτικής Ακτής και Ανατολικής Ακτής των ΗΠΑ ακολουθούν την ανιούσα καθ’…

Ένα νέο κεφάλαιο στην πλοιοδιαχείριση ανοίγει ο ιαπωνικός κολοσσός Nippon Yusen Kaisha (NYK), στο πλαίσιο της στρατηγικής επιχειρηματικής ολοκλήρωσης του ομίλου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ