Η νοτιοκορεάτικη Hyundai Merchant Marine (HMM) κατέγραψε λειτουργικές ζημίες ύψους $513 εκατ. περίπου το 2018, με τον όγκο του μεταφερόμενου φορτίου της ωστόσο να σημειώνει αύξηση κατά 10,6% φτάνοντας τα 4,46 εκατ. TEUs.
Ο CEO της HMM, C. K. Yoo, επεσήμανε ότι τα αρνητικά οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας οφείλονται σε πολλούς παράγοντες, όπως οι παγκόσμιες εμπορικές διενέξεις, καθώς και η αύξηση στα καύσιμα των πλοίων. Ο ίδιος επίσης προσέθεσε ότι και το 2019 η αγορά των containerships θα βιώσει προκλήσεις ενόψει του Brexit και του Sulphur Cap 2020, καθώς και της εμπορικής προστατευτικής πολιτικής των ΗΠΑ εναντίον Κίνας, Ιράν και άλλων χωρών.
Παρά τις σημερινές αλλά και επικείμενες προκλήσεις η HMM στοχεύει προς εξασφάλιση φορτίων για τα υπάρχοντά πλοία της καθώς και για εκείνα τα οποία
βρίσκονται στην παρούσα φάση υπό ναυπήγηση, όπως για παράδειγμα τα 20 eco- friendly πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, τα οποία αναμένεται να παραδοθούν στην εταιρεία εντός του 2020.