
O Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά, Captain Fu Chengqiu και ο Πρόεδρος της Λιμενικής Αρχής της Βόρειας Αδριατικής Θάλασσας Pino Musolino, κατά τη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στα κεντρικά γραφεία της ΟΛΠ Α.Ε., υπέγραψαν την Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου, Μνημόνιο Συνεργασίας για την ενίσχυση των σχέσεων και των εμπορευματικών ροών μεταξύ των λιμένων του Πειραιά, της Βενετίας και της Chioggia.
Οι δύο πλευρές δεσμεύτηκαν να προχωρήσουν σε μια σταθερή και αμοιβαία συνεργασία με σκοπό την ανάπτυξη των λιμένων και των υπηρεσιών τους, με στόχο την προώθηση των εμπορευματικών ροών μεταξύ Ευρώπης, Μεσογείου και Άπω Ανατολής μέσω των τριών λιμένων. Το μνημόνιο αποσκοπεί επίσης στη βελτίωση ανταλλαγής βέλτιστων πρακτικών και τεχνογνωσίας στη διαχείριση των λιμένων, ιδίως στους τομείς της πληροφορικής, της προσέλκυσης επενδύσεων και της επικοινωνίας. Ο κοινός στόχος είναι η βελτίωση των επιδόσεων των λιμένων, τα οποία θα λειτουργήσουν ως καθοριστικής σημασίας δίκτυα στις επερχόμενες διεθνείς θαλάσσιες διασυνδέσεις κατά μήκος του νέου Δρόμου του Μεταξιού.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΛΠ Α.Ε., Captain Fu Chengqiu, δήλωσε:«Το λιμάνι του Πειραιά, το μεγαλύτερο λιμάνι της Ελλάδας και της Ανατολικής Μεσογείου, αποτελεί ιδανικό κόμβο μεταξύ Ασίας και Κεντρικής & Ανατολικής Ευρώπης. Είναι το πρώτο λιμάνι της Ε.Ε. βαθέων υδάτων μετά τη διώρυγα του Σουέζ και προσφέρει λύσεις συνδυασμένων μεταφορών με αποδοτικές υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας για τα φορτία, τα οποία μπορούν να αναδιανεμηθούν οδικώς, σιδηροδρομικώς και μέσω θαλάσσης. Η εδραίωση της συνεργασίας μας με τη Λιμενική Αρχή της Βόρειας Αδριατικής στοχεύει να ενισχύσει τους εμπορικούς δεσμούς μεταξύ Ασίας και Μεσογείου και να ενισχύσει το ρόλο των λιμένων ως κινητήριες δυνάμεις για την ευρωπαϊκή οικονομία. Το λιμάνι του Πειραιά με το σε εξέλιξη επενδυτικό του πρόγραμμα, σκοπεύει μέσα στα επόμενα χρόνια να συμβάλει στην ανάπτυξη της τοπικής και περιφερειακής οικονομίας, αναπτύσσοντας σχεδόν κάθε πτυχή της ναυτιλιακής και θαλάσσιας βιομηχανίας, συμπεριλαμβανομένων των εμπορευματοκιβωτίων, των ναυπηγείων, της εφοδιαστικής αλυσίδας, της κρουαζιέρας και της ακτοπλοΐας».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ