
O Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά, Captain Fu Chengqiu και ο Πρόεδρος της Λιμενικής Αρχής της Βόρειας Αδριατικής Θάλασσας Pino Musolino, κατά τη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στα κεντρικά γραφεία της ΟΛΠ Α.Ε., υπέγραψαν την Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου, Μνημόνιο Συνεργασίας για την ενίσχυση των σχέσεων και των εμπορευματικών ροών μεταξύ των λιμένων του Πειραιά, της Βενετίας και της Chioggia.
Οι δύο πλευρές δεσμεύτηκαν να προχωρήσουν σε μια σταθερή και αμοιβαία συνεργασία με σκοπό την ανάπτυξη των λιμένων και των υπηρεσιών τους, με στόχο την προώθηση των εμπορευματικών ροών μεταξύ Ευρώπης, Μεσογείου και Άπω Ανατολής μέσω των τριών λιμένων. Το μνημόνιο αποσκοπεί επίσης στη βελτίωση ανταλλαγής βέλτιστων πρακτικών και τεχνογνωσίας στη διαχείριση των λιμένων, ιδίως στους τομείς της πληροφορικής, της προσέλκυσης επενδύσεων και της επικοινωνίας. Ο κοινός στόχος είναι η βελτίωση των επιδόσεων των λιμένων, τα οποία θα λειτουργήσουν ως καθοριστικής σημασίας δίκτυα στις επερχόμενες διεθνείς θαλάσσιες διασυνδέσεις κατά μήκος του νέου Δρόμου του Μεταξιού.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΛΠ Α.Ε., Captain Fu Chengqiu, δήλωσε:«Το λιμάνι του Πειραιά, το μεγαλύτερο λιμάνι της Ελλάδας και της Ανατολικής Μεσογείου, αποτελεί ιδανικό κόμβο μεταξύ Ασίας και Κεντρικής & Ανατολικής Ευρώπης. Είναι το πρώτο λιμάνι της Ε.Ε. βαθέων υδάτων μετά τη διώρυγα του Σουέζ και προσφέρει λύσεις συνδυασμένων μεταφορών με αποδοτικές υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας για τα φορτία, τα οποία μπορούν να αναδιανεμηθούν οδικώς, σιδηροδρομικώς και μέσω θαλάσσης. Η εδραίωση της συνεργασίας μας με τη Λιμενική Αρχή της Βόρειας Αδριατικής στοχεύει να ενισχύσει τους εμπορικούς δεσμούς μεταξύ Ασίας και Μεσογείου και να ενισχύσει το ρόλο των λιμένων ως κινητήριες δυνάμεις για την ευρωπαϊκή οικονομία. Το λιμάνι του Πειραιά με το σε εξέλιξη επενδυτικό του πρόγραμμα, σκοπεύει μέσα στα επόμενα χρόνια να συμβάλει στην ανάπτυξη της τοπικής και περιφερειακής οικονομίας, αναπτύσσοντας σχεδόν κάθε πτυχή της ναυτιλιακής και θαλάσσιας βιομηχανίας, συμπεριλαμβανομένων των εμπορευματοκιβωτίων, των ναυπηγείων, της εφοδιαστικής αλυσίδας, της κρουαζιέρας και της ακτοπλοΐας».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Το πρωί της Τετάρτης 22 Οκτωβρίου εντός του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου «ΑΡΙΑΔΝΗ», κατά τον κατάπλου του στο λιμάνι των Χανίων, σημειώθηκε ένα απαράδεκτο περιστατικό βιαιοπραγίας.…

Η καινοτόμος τεχνολογία συμπιεστών MOPICO της Everllence ενισχύει το δίκτυο μεταφοράς φυσικού αερίου της Λιθουανίας, εισάγοντας μια νέα εποχή ηλεκτρικής συμπίεσης, χωρίς εκπομπές διοξειδίου…

Η τεχνολογική καινοτομία στη ρομποτική αυτοματοποίηση εισέρχεται δυναμικά στον ναυπηγικό κλάδο, καθώς η νοτιοκορεατική Rainbow Robotics ενώνει τις δυνάμεις της με τη Samsung Heavy…

Μια σημαντική ανακοίνωση έρχεται από τη Νότια Κορέα, όπου η HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering (HD KSOE) παρουσίασε ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 15.000…

Ένα ακόμα ορόσημο στην πορεία επέκτασης του υπό ναύλωση στόλου της σημείωσε πρόσφατα η QatarEnergy, ανοίγοντας νέους ορίζοντες για τη θαλάσσια μεταφορά του καταριανού…

Την προηγούμενη εβδομάδα, η πίεση στη Ρωσία αυξήθηκε έντονα, γεγονός που μεταφράστηκε με ένα «ενιαίο μέτωπο» κυρώσεων, όπως υπογραμμίζει σε πρόσφατη έκθεσή της η…

Συνεχίζεται μέχρι νεωτέρας η απεργία των εργαζομένων της Boeing Defense, καθώς δεν υπήρξε συμφωνία με την εταιρεία. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, οι…

Οι εμπορικές ροές προσαρμόστηκαν στις νέες γεωπολιτικές εξελίξεις την περασμένη εβδομάδα, με τις εξελίξεις στην Ερυθρά Θάλασσα να αποτελούν ρυθμιστή ζήτησης των πλοίων, όπως…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ