
H παραγωγή χάλυβα από τις 64 κυριότερες χώρες- παραγωγούς, παγκοσμίως, αυξήθηκε το 2018 στους 1.808,6 εκατ. τόνους, καταγράφοντας αύξηση 4,6% συγκριτικά με το 2017, σύμφωνα με τα στοιχεία της Διεθνούς Ένωσης Χάλυβα.
Στην Ασία συνολικά παρήχθησαν 1.271,1 εκατ. τόνοι χάλυβα το 2018, σημειώνοντας αύξηση 5,6% σε σχέση με το αμέσως προηγούμενο έτος. Είναι χαρακτηριστικό ότι μόνο η Κίνα παρήγαγε 928,3 εκατ. τόνους χάλυβα το περασμένο έτος, σημειώνοντας αύξηση σε ετήσια βάση 6,6% και κατά συνέπεια το μερίδιό της στην παγκόσμια παραγωγή αυξήθηκε από το 50,3% το 2017 στο 51,3% το 2018. Από την άλλη, η παραγωγή ακατέργαστου χάλυβα της Ινδίας ανήλθε στους 106,5 εκατ. τόνους το 2018, ξεπερνώντας έτσι την Ιαπωνία και καταλαμβάνοντας την δεύτερη θέση στην παγκόσμια κατάταξη των κορυφαίων παραγωγών χάλυβα του κόσμου. Ιαπωνία και Νότια Κορέα παρήγαγαν 104,3 και 72,5 εκατ. τόνους αντίστοιχα το 2018. Στο παρακάτω γράφημα παρουσιάζεται η ετήσια εξέλιξη της παγκόσμιας και της κινεζικής παραγωγής χάλυβα σε εκατ. τόνους από το 2011 έως το 2018.
Η παραγωγή από τα κράτη-μέλη της ΕΕ διαμορφώθηκε το 2018 στους 168,1 εκατ. τόνους, σημειώνοντας μείωση 0,3% συγκριτικά με το 2017. Η Γερμανία παρήγαγε 42,4 εκατ. τόνους χάλυβα ενώ Ιταλία, Γαλλία και Ισπανία παρήγαγαν 24,5 εκατ. τόνους, 15,4 εκατ. τόνους και 14,3 εκατ. τόνους αντίστοιχα το περασμένο έτος.
Η παραγωγή στην βόρεια Αμερική κινήθηκε στους 120,5 εκατ. τόνους το 2018, με την παραγωγή των ΗΠΑ να ανέρχεται στους 86,7 εκατ. τόνους, ενώ στη νότια Αμερική η παραγωγή άγγιξε τους 44,3 εκατ. τόνους, με αυτήν της Βραζιλίας να διαμορφώνεται στους 34,7 εκατ. τόνους.
Τέλος, στη Μέση Ανατολή, η παραγωγή ακατέργαστου χάλυβα διαμορφώθηκε στους 38,5 εκατ. τόνους το 2018, καταγράφοντας αύξηση 11,7% σε σχέση με το 2017, με την ιρανική παραγωγή να παρουσιάζει σημαντική αύξηση 17,7% και να φτάνει τους 25 εκατ. τόνους.
Στον παρακάτω πίνακα παρουσιάζονται οι δέκα κορυφαίες χώρες-παραγωγοί χάλυβα για το 2017 και 2018.
Φωτό: ΑΠΕ- ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…

Οκτώ χώρες του ΟPEC+ συμφώνησαν να αυξήσουν την παραγωγή πετρελαίου τον Δεκέμβριο κατά 137.000 βαρέλια ημερησίως και στη συνέχεια να σταματήσουν τις αυξήσεις της…

Στο 8,2% διαμορφώθηκε το ποσοστό της ανεργίας στη χώρα τον Σεπτέμβριο εφέτος, έναντι 9,7% τον Σεπτέμβριο 2024 και του αναθεωρημένου προς τα πάνω 8,2%…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ