Ποιες θάλασσες παραμένουν υψηλής επικινδυνότητας για τους ναυτικούς

Ποιες θάλασσες παραμένουν υψηλής επικινδυνότητας για τους ναυτικούς

265
Ποιες θάλασσες παραμένουν υψηλής επικινδυνότητας για τους ναυτικούς

Κατά τη διάρκεια του 2018 εκτιμάται ότι έλαβαν χώρα 201 επιθέσεις σε πλοία, συγκριτικά με τα 180 του 2017, σύμφωνα με την ICC του International Maritime Bureau.

Ενισχυμένα ήταν τα περιστατικά επιθέσεων σε πλοία και πληρώματα στις θάλασσες της Δ. Αφρικής.  Το τελευταίο τρίμηνο του 2018 υπολογίζεται ότι καταγράφηκαν 41 ομηρίες ναυτικών στην θαλάσσια περιοχή της Νιγηρίας μόνο.

Ο Κόλπος της Γουινέας παραμένει υψηλής επικινδυνότητας για τους ναυτικούς με τις ομηρίες να ανέρχονται σε 130 από τις 141 παγκοσμίως στην θαλάσσια περιοχή μεταξύ της Ακτής του Ελεφαντοστού και της Λαϊκής Δημοκρατίας του Κονγκό το 2018, διπλάσια αύξηση συγκριτικά με πρόπερσι.

Άλλες χώρες οι οποίες αποτέλεσαν κατά τη διάρκεια του 2018 ‘πεδία’ για πειρατικές και ληστρικές επιθέσεις σε πλοία ήταν η Μαλαισία και οι Φιλιππίνες, ενώ μειωμένος ήταν ο αριθμός των αντίστοιχων περιστατικών στην Ινδονησία.

Τα παραπάνω καθιστούν επιτακτική την ανάγκη για ενισχυμένη παρουσία Ναυτικών Δυνάμεων στη Δ. Αφρική, καθώς και για περαιτέρω συνεργασία μεταξύ των τοπικών φορέων με την Ε.Ε. και διεθνείς οργανισμούς με στόχο την θαλάσσια ασφάλεια.

Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.