
To 2018 υπήρξε χρονιά-ορόσημο για τον ναυπηγοκατασκευαστικό κλάδο της Νότιας Κορέας. Συγκεκριμένα η Νότια Κορέα έγινε η κορυφαία στις παραγγελίες πλοίων χώρα στον κόσμο μετά από έξι χρόνια πρωτοκαθεδρίας της Κίνας.
Πιο συγκεκριμένα οι παραγγελίες στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία ανήλθαν σε όρους CGT (compensated gross tonnage) στα 26 εκατ., καταγράφοντας αύξηση 28% σε σχέση με τα επίπεδα του 2007, όταν η ζήτηση για ναυπηγήσεις πλοίων είχε φτάσει σε πολύ υψηλά επίπεδα.
Τα τρία κυριότερα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία (Hyundai Heavy Industries, Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering, Samsung Heavy Industries) κατέγραψαν σημαντικές επιδόσεις ιδιαίτερα σε ότι αφορά τις παραγγελίες LNG και είναι χαρακτηριστικό ότι η Samsung Heavy Industries υπέγραψε συμφωνία αξίας $186 εκατ. για την ναυπήγηση LNG πλοίου την τελευταία μέρα του 2018.
Τέλος αναλυτές και εμπειρογνώμονες τονίζουν ότι ενώ η βιομηχανία στην Νότια Κορέα φαίνεται να ανακάμπτει, υπάρχουν ωστόσο μια σειρά από προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…

Οι συμβατικές αγορές ναυτιλιακών καυσίμων για πλοία θα αντιμετωπίσουν περιορισμένη αύξηση της ζήτησης το 2026, σε ένα σενάριο που χαρακτηρίζεται από επιβράδυνση της κατανάλωσης…

Το 2025 εξελίχθηκε σε έτος ισχυρών επιδόσεων για τη ναυλαγορά ξηρού χύδην φορτίου συνολικά, ωστόσο ο τομέας των Panamaxes κινήθηκε σε σαφώς χαμηλότερα επίπεδα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ