Δεδομένου ότι η κινεζική κυβέρνηση από την 1η Ιανουαρίου 2019 θα θέσει σε εφαρμογή την χρήση από τα πλοία καυσίμων περιεκτικότητας σε θείο έως 0,5% σε ορισμένες ECAs της χώρας, στοχεύει επίσης τα νέα υπό κινεζική σημαία πλοία να έχουν τον κατάλληλο εξοπλισμό προκειμένου να συνδέονται με εγκαταστάσεις στην στεριά για την παροχή ρεύματος.
Η συγκεκριμένη πολιτική χωρίζεται σε δύο φάσεις, όπως αναφέρουν διεθνή μέσα ενημέρωσης. Η πρώτη φάση αφορά πλοία που φέρουν κινεζική σημαία τα οποία πραγματοποιούν εσωτερικές ποτάμιες μεταφορές στην Κίνα (εξαιρούνται πλοία μεταφοράς υγρών φορτίων) ναυπηγημένα από την 1η Ιανουαρίου 2019 και μετά.
Στην δεύτερη φάση θα συμπεριλαμβάνονται κινεζικά πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, κρουαζιερόπλοια, RO-PAX, επιβατηγά πλοία άνω των 3.000 τόνων, dry bulk carriers άνω των 50.000 τόνων, τα οποία θα είναι ναυπηγημένα από την 1η Ιανουαρίου 2020 και μετά και θα πραγματοποιούν ενδομεταφορές στην Κίνα.
Φωτό: Pixabay