Οι αυξημένες εξαγωγές ζάχαρης από την Ινδία και οι επιπτώσεις στην ναυτιλιακή...

Οι αυξημένες εξαγωγές ζάχαρης από την Ινδία και οι επιπτώσεις στην ναυτιλιακή αγορά

199
Οι αυξημένες εξαγωγές ζάχαρης από την Ινδία και οι επιπτώσεις στην ναυτιλιακή αγορά

Οι υψηλότερες εξαγωγές ζάχαρης από την Ινδία και την Ταϊλάνδη είναι πιθανό να αντικαταστήσουν αυτές της Βραζιλίας προς την Ασία και την Μέση Ανατολή με αποτέλεσμα να πληγεί η ζήτηση ανά τονομίλι στην αγορά ξηρού φορτίου, καταδεικνύει έρευνα της Drewry.

Η Βραζιλία αποτελεί τον κορυφαίο εξαγωγέα ζάχαρης στον κόσμο, ωστόσο κατά τους πρώτους εννέα μήνες του έτους οι εξαγωγές της μειώθηκαν κατά 5,8 εκατ. τόνους συγκριτικά με πέρσι, αριθμός ο οποίος αντιστοιχεί σε αποστολές ζάχαρης με 160 Handysizes.

Από την άλλη για να αποφευχθεί μια υπερπροσφορά στην εγχώρια αγορά ζάχαρης της Ινδίας από την πολύ υψηλή  παραγωγή, οι εξαγωγές αποτελούν μονόδρομο με τους αναλυτές να εκτιμούν ότι το 2019 θα ανέλθουν στους 5 εκατ. τόνους ζάχαρης.

Έτσι λοιπόν εάν οι εξαγωγές ζάχαρης της Βραζιλίας ύψους 3 εκατ. τόνων προς την Μέση Ανατολή, την Βόρεια Αφρική και την Ασία αντικατασταθούν από τις ινδικές εξαγωγές, τότε η ζήτηση για Handysizes είναι πιθανό να μειωθεί κατά πέντε πλοία ετησίως. Σαφώς ο αριθμός αυτός δεν προκαλεί ανησυχία, ωστόσο αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα του πως μια μεταβολή στην γεωργική παραγωγή μιας γεωγραφικής περιοχής αρχικά επηρεάζει τις διαδρομές των εμπορευματικών ροών και κατά συνέπεια έχει θετικές ή αρνητικές στη ζήτηση για συγκεκριμένα είδη πλοίων.