
Οι υψηλές προσδοκίες που υπήρχαν για κέρδη ύψους $110 εκατ. τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της ιαπωνικής συμμαχίας Ocean Network Express (ONE), έπεσαν στο κενό με τον CEO της συμμαχίας κ. Jeremy Nixon να απαριθμεί τους λόγους που οδήγησαν σε αυτήν την δυσμενή οικονομική κατάσταση.
Η ONE, η οποία αποτελείται από τις εταιρείες NYK, K Line και MOL, εκτιμάται ότι θα καταγράψει ζημίες της τάξης των $600 εκατ. το πρώτο έτος λειτουργίας της. Προβλήματα που αφορούν την πρωτοεμφανιζόμενη περίοδο της εταιρείας, αφορούν, μεταξύ άλλων, την έλλειψη επαρκούς προσωπικού, την μη εξοικείωση του προσωπικού της συμμαχίας με τα πληροφοριακά της συστήματα, την μη επαρκή διαχείριση μεγάλου όγκου φορτίων κ.ά.
Τα παραπάνω οδήγησαν στην αποστροφή των εταιρειών προς την ιαπωνική συμμαχία, με αποτέλεσμα η απασχόληση των πλοίων της στις διαδρομές Ασίας- ΗΠΑ και Ασίας- Ευρώπης να φτάσει στο 70% από το αρχικό 90% και να επωφεληθούν κατ’ επέκταση οι ανταγωνίστριες εταιρείες, CMA CGM, COSCO και Hapag- Lloyd.
Ο κ. Nixon επεσήμανε ότι με το νέο έτος η συμμαχία σχεδιάζει μία νέα στρατηγική για την οικονομική της ανάκαμψη, η οποία περιλαμβάνει βελτιστοποίηση της οργάνωσής της, των παρεχόμενων υπηρεσιών της και του χαρτοφυλακίου των φορτίων που μεταφέρει.
Φωτό: ONE
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο Αμερικανός πρόεδρος Ντοναλντ Τραμπ δήλωσε σήμερα ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες θα επιβάλλουν «πολύ αυστηρούς δασμού» στην Ρωσία σε 50 ημέρες εάν δεν υπάρξει…
Σκάφος της Frontex βυθίστηκε στη θαλάσσια περιοχή Βορειοδυτικά της Λέσβου μετά από πρόσκρουση σε ξέρα. Οι έξι επιβαίνοντες παρελήφθησαν καλά στην υγεία τους από…
Το EMMYS Yacht Show επιστρέφει στον Πόρο από τις 7 έως τις 10 Μαΐου 2026, με ανανεωμένο όραμα και έμφαση στη σύγχρονη εμπειρία θαλάσσιου…
Η τιμή του Βitcoin ξεπέρασε το επίπεδο των $123.000 για πρώτη φορά σήμερα, Δευτέρα 14 Ιουλίου, σηματοδοτώντας ένα ορόσημο για το κορυφαίο κρυπτονόμισμα παγκοσμίως.…
Η αξιοποίηση φωτοβολταϊκών συστημάτων στη ναυτιλία δεν είναι νέα πρακτική, ωστόσο το «Blue Marlin» γίνεται το πρώτο πλοίο εσωτερικής ναυσιπλοΐας παγκοσμίως που αξιοποιεί ηλιακή…
Οι πλωτές ανεμογεννήτριες παρέχουντι μεγαλύτερη ευελιξία χωροθέτησης, μειωμένες οπτικές επιπτώσεις για παράκτιες κοινότητες και τη δυνατότητα για εγκατάσταση μονάδων μεγάλης ισχύος. Στο πλαίσιο αυτό,…
Με ανησυχητικούς ρυθμούς αυξήθηκαν τα περιστατικά πειρατικών επιθέσεων σε εμπορικά πλοία το α΄ εξάμηνο του 2025, σύμφωνα με δεδομένα της ReCAAP. Η αύξηση ανήλθε…
Η ναυλαγορά τακτικών γραμμών εμφανίζει έντονες αυξομειώσεις τις πρώτες ημέρες του Ιουλίου, βάσει δεδομένων της Xeneta. Με την προσφορά να υπερβαίνει τις απαιτήσεις της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ