
Ο νηογνώμονας ABS και ο ναυπηγικός όμιλος Hyundai Heavy Industries (HHI) συνεργάστηκαν για την ανάπτυξη προδιαγραφών ασφαλείας στον κυβερνοχώρο για το ABS Cyber Security-Ready (CS-Ready) Notation που απευθύνεται σε θαλάσσια περουσιακά στοιχεία. Ο ABS εξέδωσε την πρώτη σήμανση CS-Ready σε ένα εμπορικό πλοίο κατηγορίας VLCC, το οποίο παραδόθηκε από την HHI το Νοέμβριο.
«Ως ένας παγκόσμιος ηγέτης στην κυβερνοασφάλεια του ναυτιλιακού κλάδου, ο ABS είναι στην ευχάριστη θέση να συνεργαστεί με τη HHI για να διασφαλίσει ότι η επόμενη γενιά πλοίων θα είναι καλύτερα εξοπλισμένη προκειμένου να αντιμετωπίσει τα αυξανόμενα επίπεδα κινδύνου στον κυβερνοχώρο», δήλωσε ο κ. John Jorgensen, Επιστημovικός Διευθυvτής του ABS στο κομμάτι της κυβερνοασφάλειας.
Το μοντέλο FCI Cyber Risk του ABS προσδιορίζει ποσοτικά τους κινδύνους του κυβερνοχώρου, λαμβάνοντας υπ’ όψιν Λειτουργίες (κρίσιμα συστήματα όπως η πλοήγηση και η πρόωση), Συνδέσεις (λειτουργίες ψηφιακών δικτύων) και Ταυτότητες (άτομα ή συσκευές που έχουν πρόσβαση σε συνδέσεις). Η ένδειξη CS-Ready απαιτεί οι λειτουργίες και οι συνδέσεις να είναι πλήρως χαρακτηρισμένες, έτσι ώστε ο πλοιοκτήτης να μπορεί να ελέγχει την πρόσβαση σε συνδέσεις και συστήματα.
Η HHI υλοποίησε τις σχετικές απαιτήσεις όσο το πλοίο ήταν στο ναυπηγείο της εταιρείας στην Ν. Κορέα. Ειδικοί για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο από τον ABS, εξέτασαν την ετοιμότητα των κρίσιμης σημασίας συστημάτων ελέγχου του πλοίου, συμπεριλαμβανομένων των συστημάτων διαχείρισης του πλοίου καθώς και των συστημάτων πλοήγησης και επικοινωνίας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αεροσκάφος μεταφοράς φορτίου που εκτελούσε πτήση από το Ντουμπάι βγήκε από τον διάδρομο κατά την προσγείωσή του στο διεθνές αεροδρόμιο του Χονγκ Κονγκ και…
Σε ισχυρό μομέντουμ εξακολουθούν να βρίσκονται τα VLCCs, καθώς η αυξημένη «όρεξη» της Κίνας για πετρέλαιο και η περιορισμένη προσφορά πλοίων συγκροτούν ευνοϊκά θεμελιώδη…
Ανεξάρτητα από τις έντονες προσπάθειες για μια καθαρή ενεργειακή μετάβαση σε παγκόσμιο επίπεδο μέσω των ΑΠΕ, η χρήση θερμικού άνθρακα ‒και κατ’ επέκταση η…
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ