Ούριος άνεμος για τους ναύλους των δεξαμενοπλοίων

Ούριος άνεμος για τους ναύλους των δεξαμενοπλοίων

610
Ούριος άνεμος για τους ναύλους των δεξαμενοπλοίων

Η αγορά των δεξαμενόπλοιων παρουσιάζει μεγάλες προκλήσεις για τους πλοιοκτήτες φέτος, ωστόσο το τελευταίο διάστημα φαίνεται πως επέρχεται μια ισορροπία στη συγκεκριμένη αγορά.

Πιο αναλυτικά, σε ό,τι αφορά την αγορά των Suezmaxes οι προοπτικές μοιάζουν ιδανικές, καθώς τους τελευταίους δύο μήνες τα κέρδη στη Μεσόγειο και τη Δυτική Αφρική παρουσιάζουν ραγδαία αύξηση κυρίως λόγω της αύξησης της ζήτησης για αργό από την Ανατολή. Από την άλλη, το γεγονός ότι 24 Suezmaxes έχουν σταλεί προς διάλυση (ο μεγαλύτερος αριθμός από το 2012), λειτουργεί ευεργετικά για την εν λόγω αγορά.

Σύμφωνα, λοιπόν, με ναυλομεσιτικούς κύκλους, οι ναύλοι για τα routes από τη Μαύρη Θάλασσα προς τη Μεσόγειο ξεπερνούν τα $63.000/ημέρα, όταν μόλις δύο μήνες πριν άγγιζαν τα $10.000/ημέρα.

Παράλληλα, όπως σημειώνει το S&P Platts, ο μεγαλύτερος όγκος αργού πετρελαίου από τη Μεσόγειο διοχετεύεται ανατολικά, καθώς τα διυλιστήρια επιδιώκουν να αντικαταστήσουν τις εισαγωγές από το Ιράν μετά και την επιβολή κυρώσεων από την Ουάσιγκτον.