Οne Belt One Road: Πώς η Κίνα περικυκλώνει την Ινδία

Οne Belt One Road: Πώς η Κίνα περικυκλώνει την Ινδία

170
Οne Belt One Road: Πώς η Κίνα περικυκλώνει την Ινδία

H κυβέρνηση της Μιανμάρ ήρθε σε συμφωνία με το κινεζικό κατασκευαστικό conglomerate CITIC για την ανάπτυξη λιμένα βαθέων υδάτων στο Kyaukpyu, στον Κόλπο της Βεγγάλης.

Ο συνολικός προϋπολογισμός του project ανέρχεται στα $1,3 δις, εκ των οποίων το 70% θα χρηματοδοτηθεί από την κινεζική πλευρά και το υπόλοιπο 30% από την Μιανμάρ. Όπως είναι λογικό ο νέος αυτός θαλάσσιος κόμβος εντάσσεται στη φιλόδοξη πρωτοβουλία της Κίνας, «Belt and Road».

Να σημειωθεί ότι η Κίνα στο πλαίσιο του «Belt and Road» έχει αναλάβει την κατασκευή του λιμένα Gwadar στο Πακιστάν καθώς επίσης και τη μίσθωση για 99 χρόνια του, στρατηγικής σημασίας, λιμένα Hambantota στη Σρι Λάνκα. Με τον τρόπο αυτό, το Πεκίνο γνωρίζοντας ότι η Ινδία αναμένεται να αποτελέσει τον πυρήνα των εξελίξεων αναφορικά με την ανάπτυξη των μεταφορών και του εμπορίου μέσω του «Belt and Road», προσπαθεί να την «περικυκλώσει» με κινήσεις-ματ.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.