
Το City του Λονδίνου εξακολουθεί να κυριαρχεί στην οικονομική δραστηριότητα της Ευρώπης αφήνοντας κατά πολύ πίσω του άλλες ευρωπαϊκές οικονομικές μητροπόλεις, όπως το Παρίσι και την Φρανκφούρτη.
Αυτά τα ευρήματα προέκυψαν από την τελευταία μελέτη του φόρουμ «Think-tank New Financial», η οποία δημοσιεύτηκε την Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου. Σημειώνεται ότι η εν λόγω μελέτη εξετάζει οικονομικά πεπραγμένα όπως τη διαχείριση των περιουσιακών στοιχείων και την έκδοση νέων μετοχών.
Έτσι λοιπόν η Νέα Υόρκη ανακηρύχθηκε το μεγαλύτερο οικονομικό κέντρο του κόσμου με τις ΗΠΑ συνολικά να συγκεντρώνουν βαθμολογία 79/100, ενώ ακολούθησε η Βρετανία με σκορ 40/100 ξεπερνώντας κατά πολύ άλλες χώρες οι οποίες ευελπιστούν ότι θα προσελκύσουν μεγάλο μέρος των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του Λονδίνου μετά το Brexit, το οποίο είναι προ των πυλών.
Στον αντίποδα λαμβάνοντας υπόψη ποιοτικά χαρακτηριστικά άμεσα συνδεδεμένα με το οικονομικό περιβάλλον κάθε κράτους, όπως η πολιτική σταθερότητα, οι νόμοι και η ποιότητα ζωής, η Ελβετία πρωταγωνιστεί, ενώ ακολουθεί το Λουξεμβούργο και η Ιρλανδία, όπως αποκαλύπτει η έρευνα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ