
Το Swedish P & I Club έχει εκδώσει ανακοίνωση αναφορικά με τον αυξανόμενο αριθμό περιστατικών εισόδου πλοίων σε αλιευτικές εκμεταλλεύσεις στην Κίνα, τα οποία προκαλούν υλικές ζημιές σε αμφότερα τα μέρη, αλλά και σε οικονομικές αξιώσεις από τους φορείς εκμετάλλευσης των συγκεκριμένων εκμεταλλεύσεων.
Όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση το Swedish P & I Club, μεγάλος αριθμός τέτοιων περιστατικών έχει λάβει χώρα στις κινεζικές επαρχίες Shangdong και Fujian.
Προκειμένου να αποφευχθούν παρόμοια περιστατικά στο μέλλον το Club έχει συνοψίσει κάποιες συστάσεις αναφορικά με την ασφαλή ναυσιπλοΐα και προσέγγιση πλοίων στο λιμένα του Lanshan στην Shangdong και στο λιμένα του Ningde στην Fujian.
Αναφορικά με τις προσεγγίσεις στο λιμένα του Lanshan συνιστάται μεταξύ άλλων:
1) Τα πλοία θα πρέπει να βρίσκονται σε επικοινωνία με το κέντρο VTS καθώς και με τον πλοηγικό σταθμό.
2) Ο καπετάνιος πρέπει να παρατηρεί προσεκτικά την περιβάλλουσα θαλάσσια περιοχή, για την ύπαρξη τυχών αλιευτικών εκμεταλλεύσεων.
3) Πριν την άφιξη του πλοίου στο λιμένα θα χρειαστεί να επιβεβαιωθεί, σε συνεργασία με τον τοπικό πράκτορα, η διαδρομή που θα ακολουθήσει το πλοίο για την ασφαλή είσοδο και αγκυροβόλησή του στο λιμάνι, καθώς και για την ύπαρξη τυχόν αλιευτικών εκμεταλλεύσεων στην περιοχή.
Αναφορικά με τις προσεγγίσεις στο λιμένα του Ningde, λόγω του ότι υπάρχουν πολλά αλιευτικά σκάφη και βάρκες και ο θαλάσσιος χώρος στην περιοχή είναι περιορισμένος είναι πιθανό να σημειωθεί σύγκρουση πλοίων. Προς αποφυγή λοιπόν συγκρούσεων, το πλοίο πριν φτάσει στο λιμένα του Ningde θα πρέπει να γνωρίζει από τις λιμενικές αρχές ή τον τοπικό πράκτορα ποια είναι η κατάσταση των διελεύσεων στο λιμένα προκειμένου να προσεγγίσει, ενώ θα πρέπει αποφεύγει την αγκυροβόληση κατά τη διάρκεια της νύχτας. Επίσης ο καπετάνιος θα πρέπει να βρίσκεται σε επαφή με τον τοπικό πλοηγικό σταθμό αναφορικά με το όριο ταχύτητας που θα πρέπει να αναπτύξει μπαίνοντας στο λιμάνι, ενώ εάν το πλοίο τύχει να εισέλθει σε αλιευτική εγκατάσταση τότε θα πρέπει άμεσα να σταματήσει τη λειτουργία της μηχανής του και να αγκυροβολήσει, καλώντας συγχρόνως τον τοπικό πράκτορα ή τις λιμενικές αρχές για χορήγηση οποιασδήποτε βοήθειας.
Για περισσότερες πληροφορίες το Swedish P & I Club έχει εκδώσει φυλλάδιο με σχετικές οδηγίες.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Την παραλαβή ενός νεότευκτου LNG carrier, που θα ναυλωθεί στον καταριανό κολοσσό QatarEnergy, ανακοίνωσε η Knutsen LNG France. To «MRAIKH», μεταφορικής ικανότητας 174.000 κ.μ.,…
Σε νέα εποχή εισέρχεται πλέον η γαλλική ναυτιλιακή εταιρεία Louis Dreyfus Armateurs (LDA). Σύμφωνα με ανακοίνωσή της, η οικογένεια Louis Dreyfus, μέτοχος της LDA,…
Μπλόκο στα μεγάλα κρουαζιερόπλοια στήνουν οι Κάννες, με το δημοτικό συμβούλιο του γαλλικού θερέτρου να λαμβάνει την απόφαση να απαγορεύσει από το επόμενο έτος…
Η Σαγκάη σημείωσε πρόσφατα μια σημαντική επιτυχία, ολοκληρώνοντας την πρώτη στον κόσμο μεταφορά υγρού CO₂ από πλοίο σε πλοίο. Η μεταφορά έλαβε χώρα στο…
Νέες απαιτήσεις με αποδέκτη τόσο τις αεροπορικές εταιρείες όσο και τους προμηθευτές jet fuel θα επιβάλλει η Τουρκία προκειμένου να ενισχυθεί η υιοθέτηση βιώσιμων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ