
Αποζημιώσεις ύψους $530.000 για κάθε μία οικογένεια θύματος επέβαλε το δικαστήριο της Σεούλ αναφορικά με το τραγικό ναυάγιο του πλοίου Sewol, η βύθιση του οποίου κόστισε την ζωή σε 304 άτομα.
Το «Sewol» στις 16 Απριλίου 2014, μεταφέροντας 476 επιβάτες, η πλειονότητα των οποίων ήταν μαθητές Γυμνασίου οι οποίοι πήγαιναν σχολική εκδρομή, βυθίστηκε στα νοτιοδυτικά των ακτών της Ν. Κορέας. Οι λόγοι που οδήγησαν στη βύθιση του πλοίου ήταν οι λάθος χειρισμοί και οι πλημμελείς ενέργειες από μέρους του πληρώματος του πλοίου, καθώς και της διαχειρίστριας εταιρείας του.
Τραγικός επίλογος ήταν ο χαμός 304 ατόμων ο οποίος οδήγησε σε μία μακροχρόνια δικαστική διαμάχη ανάμεσα στις οικογένειες των θυμάτων, τη διαχειρίστρια εταιρεία καθώς και το πλήρωμα του πλοίου.
Ο καπετάνιος του πλοίου, Lee Jun-Seok, καταδικάστηκε σε ισόβια κάθειρξη το 2015 μετά από τη δίωξη που ασκήθηκε σε βάρος του για «ανθρωποκτονία κατά συρροή εξ’ αμελείας». Επίσης 14 μέλη του κατώτερου πληρώματος του μοιραίου πλοίου καταδικάστηκαν με ποινή φυλάκισης δύο έως δώδεκα ετών.
Διώξεις ασκήθηκαν επίσης σε υψηλόβαθμα στελέχη της διαχειρίστριας εταιρείας του «Sewol», καθώς από επιθεωρήσεις που έγιναν στο πλοίο διαπιστώθηκε ότι ήταν υπερφορτωμένο σε διπλάσιο βαθμό από το επιτρεπόμενο όριο, καθώς μετέφερε μεγάλο αριθμό αυτοκινήτων και μηχανολογικού εξοπλισμού, επηρεάζοντας την ευστάθειά του.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/Yonhap
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ