
‘Επειτα από επιτυχείς πρακτικές δοκιμές, η εταιρεία Chevron Marine Lubricants έλαβε δύο “No Objection Letters” (NOL) από την εταιρεία κατασκευής εξοπλισμού MAN Energy Solutions, για τη χρήση τριών από τα κυλινδρέλαια Taro® που διαθέτει, στο σύστημα αυτόματης ανάμιξης λιπαντικών ACOM της MAN Energy Solutions.
“Η έκδοση των NOLS από τη Man Energy Solutions (πρώην MAN Diesel & Turbo) αποδεικνύει την εντυπωσιακή απόδοση των προϊόντων μας στον συγκεκριμένο τομέα. Η γκάμα λιπαντικών κυλίνδρων Taro προσφέρει λύσεις για την μεγάλη ποικιλία των κινητήρων, τους διαφορετικούς τύπους καυσίμων και τις όλο και πιο σύνθετες λειτουργικές απαιτήσεις που αντιμετωπίζουμε. Τονίζει ακόμη τη συνεχιζόμενη και ισχυρή σχέση συνεργασίας μας με αυτόν τον κορυφαίο OEM”, δήλωσε ο Ian Thurloway, Brand & Marketing Manager της Chevron Marine Lubricants.
Και τα δύο σετ δοκιμών πραγματοποιήθηκαν στο δίχρονο κινητήρα 6S90ME-C8 MAN B&W χρησιμοποιώντας το σύστημα αυτόματης ανάμειξης λιπαντικού κυλίνδρου (ACOM) της MAN.
Το πρώτο NOL αποδεικνύει την υψηλή απόδοση του Taro Special HT Ultra, ενός προϊόντος με 140BN που έχει επιτύχει εντυπωσιακά αποτελέσματα βοηθώντας στην καταπολέμηση της διάβρωσης σε πλοία χαμηλών ταχυτήτων που χρησιμοποιούν καυσίμο υψηλής περιεκτικότητας σε θείο. Η Chevron Marine Lubricants κυκλοφόρησε πρώτη στην αγορά το συγκεκριμένο λιπαντικό το 2017, αναμειγμένο με το Taro Special HT LF, ένα λιπαντικό με 25BN, ιδανικό για τύπους καυσίμου με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο, αποστάγματα πετρελαίου και εναλλακτικούς τύπους καυσίμων.
Το δεύτερο NOL επιτρέπει την ανάμειξη του Taro Special HT 100 (100 BN) και του Taro Special HT LF. Αυτές οι επιτυχημένες δοκιμές αποδεικνύουν ότι η γκάμα των λιπαντικών κυλίνδρων Taro μπορεί να προσφέρει μέγιστη ευελιξία στους διαχειριστές, καθώς και αξιόπιστη λειτουργία των πλοίων.
Φωτό: chevronmarineproducts.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ