H BMT παρουσιάζει ένα νέο σχεδιασμό υβριδικού «Eco Ferry»

H BMT παρουσιάζει ένα νέο σχεδιασμό υβριδικού «Eco Ferry»

98
H BMT παρουσιάζει ένα νέο σχεδιασμό υβριδικού «Eco Ferry»

Η εταιρεία BMT παρουσίασε έναν εντυπωσιακό νέο υβριδικό σχεδιασμό πορθμείου, ο οποίος θα μπορούσε να προετοιμάσει το δρόμο για μια πιο καθαρή και οικονομικά αποδοτικότερη ενεργειακή επιλογή για τους φορείς εκμετάλλευσης πορθμείων. Με μήκος 31 μέτρα, το χωρητικότητας 149 επιβατών «Eco Ferry» έχει μέγιστη ταχύτητα 20 κόμβους και προσφέρει ένα ασύγκριτο, έξυπνο υβριδικό σύστημα το οποίο παρέχει ομαλή, αθόρυβη και χωρίς κραδασμούς ισχύ.

Ο κ. John Bonafoux, Διευθύνων Σύμβουλος της BMT αναφέρει: «Τα “πράσινα” συστήματα πορθμείων πρέπει να αποτελέσουν το μέλλον και είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι που εισάγουμε αυτό το νέο υβριδικό σχεδιασμό. Σε μια πρόσφατη μελέτη περίπτωσης που πραγματοποιήσαμε, η οποία αφορούσε πλεύση σε ποτάμι στη Νέα Υόρκη, οι μηχανές του “Eco Ferry” ήταν εντελώς κλειστές για το 63% του χρόνου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τεράστια εξοικονόμηση στην κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές, για να μην αναφερθούμε στις ώρες λειτουργίας των μηχανών και τη συντήρηση».

»Μέσω της συνεργασίας μας με τη BAE Systems, το Eco Ferry χρησιμοποιεί το σύστημα “Hybrid-Drive”, με το οποίο όταν απαιτείται περισσότερη ισχύς, χρησιμοποιούνται και οι πετρελαιοκινητήρες του πλοίου, φορτίζοντας ταυτόχρονα και αυτόματα τις μπαταρίες του. Επιπλέον, το σύστημα αποθήκευσης ενέργειας του πλοίου μπορεί να φορτιστεί και μέσω στεριάς, αλλά και μέσω των ηλιακών πάνελ που βρίσκονται στην οροφή του».

Φωτό: bmtng.com

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.