
Η εταιρεία BMT παρουσίασε έναν εντυπωσιακό νέο υβριδικό σχεδιασμό πορθμείου, ο οποίος θα μπορούσε να προετοιμάσει το δρόμο για μια πιο καθαρή και οικονομικά αποδοτικότερη ενεργειακή επιλογή για τους φορείς εκμετάλλευσης πορθμείων. Με μήκος 31 μέτρα, το χωρητικότητας 149 επιβατών «Eco Ferry» έχει μέγιστη ταχύτητα 20 κόμβους και προσφέρει ένα ασύγκριτο, έξυπνο υβριδικό σύστημα το οποίο παρέχει ομαλή, αθόρυβη και χωρίς κραδασμούς ισχύ.
Ο κ. John Bonafoux, Διευθύνων Σύμβουλος της BMT αναφέρει: «Τα “πράσινα” συστήματα πορθμείων πρέπει να αποτελέσουν το μέλλον και είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι που εισάγουμε αυτό το νέο υβριδικό σχεδιασμό. Σε μια πρόσφατη μελέτη περίπτωσης που πραγματοποιήσαμε, η οποία αφορούσε πλεύση σε ποτάμι στη Νέα Υόρκη, οι μηχανές του “Eco Ferry” ήταν εντελώς κλειστές για το 63% του χρόνου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τεράστια εξοικονόμηση στην κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές, για να μην αναφερθούμε στις ώρες λειτουργίας των μηχανών και τη συντήρηση».
»Μέσω της συνεργασίας μας με τη BAE Systems, το Eco Ferry χρησιμοποιεί το σύστημα “Hybrid-Drive”, με το οποίο όταν απαιτείται περισσότερη ισχύς, χρησιμοποιούνται και οι πετρελαιοκινητήρες του πλοίου, φορτίζοντας ταυτόχρονα και αυτόματα τις μπαταρίες του. Επιπλέον, το σύστημα αποθήκευσης ενέργειας του πλοίου μπορεί να φορτιστεί και μέσω στεριάς, αλλά και μέσω των ηλιακών πάνελ που βρίσκονται στην οροφή του».
Φωτό: bmtng.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ