
Δύο από τα μεγαλύτερα λιμάνια της Ευρώπης που εξυπηρετούν πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, το Ρότερνταμ και το Αμβούργο, συνεργάζονται με στόχο την βελτιστοποίηση των προσεγγίσεων των containerships σε λιμένες της Β. Ευρώπης.
Η συνεργασία αφορά την ανταλλαγή δεδομένων μεταξύ του λιμένα του Ρότερνταμ και του Αμβούργου, παρά το γεγονός πως αποτελούν δύο ανταγωνιστικά λιμάνια.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης «TOC Container Supply Chain» στο Ρότερνταμ εκπρόσωποι των λιμενικών αρχών του Ρότερνταμ και του Αμβούργου ανέφεραν ότι η πρωτοβουλία για τη συνεργασία μεταξύ των δύο λιμένων στηρίχθηκε σε αίτημα της Maersk Line. Συγκεκριμένα η δανέζικη εταιρεία επεσήμανε ότι η ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των λιμένων του Αμβούργου και του Ρότερνταμ αναφορικά με τη διέλευση των πλοίων της, καθώς και άλλων δεδομένων που αφορούν τους συγκεκριμένους θα μπορούσε να συμβάλει σημαντικά στη βελτίωση της μετακίνησης των πλοίων.
Σύμφωνα με διεθνή μέσα ενημέρωσης τόσο ο λιμένας του Ρότερνταμ όσο και ο λιμένας του Αμβούργου εφαρμόζουν προγράμματα διέλευσης και εξυπηρέτησης πλοίων, μέσα από την ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των ναυτιλιακών εταιρειών, των διαχειριστών τερματικών σταθμών, των πρακτόρων και άλλων παρόχων υπηρεσιών. Συγκεκριμένα στο λιμένα του Ρότερνταμ το πρόγραμμα αυτό εκτιμάται ότι έχει συμβάλλει στη μείωση του χρόνου αναμονής των πλοίων στο συγκεκριμένο λιμάνι κατά 20%, αλλά και σε σημαντική εξοικονόμηση καυσίμων.
Σύμφωνα με δηλώσεις εκπροσώπων των λιμενικών αρχών του Ρότερνταμ και του Αμβούργου, στόχος αποτελεί να εισέλθουν και άλλα λιμάνια σε αυτήν την συμφωνία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ