
Η ιαπωνική Mitsubishi Shipbuilding και η Mitsubishi Hitachi Power Systems (MHPS) έχουν αναπτύξει από κοινού ένα προηγμένο σύστημα περιορισμού των εκπομπών SOx, κατάλληλο για πολύ μεγάλα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Όπως αναφέρουν οι εταιρείες, το σύστημα με την ονομασία Active Funnel, περιλαμβάνει μια βελτιστοποιημένη δομή scrubber, η οποία μειώνει το διοξείδιο του θείου (SO2) στα καυσαέρια των καυσίμων με περιεκτικότητα σε θείο 3,5%, στα επίπεδα των καυσίμων με περιεκτικότητα σε θείο 0,1%, καλύπτωντας έτσι τους νέους κανονισμούς για τις εκπομπές SOx που πρόκειται να ισχύσουν σε παγκόσμιο επίπεδο από την 1η Ιανουαρίου 2020.
“Το Active Funnel είναι η πλέον κατάλληλη λύση για πολύ μεγάλα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με υψηλές εκπομπές καυσαερίων και περιορισμένο χώρο εγκατάστασης συστημάτων μείωσης των SOx”, σύμφωνα με την Mitsubishi Shipbuilding.
Όπως εξηγεί η εταιρεία, το εν λόγω σύστημα μπορεί να αποθειώσει μεγάλες ποσότητες καυσαερίων, ενώ ο ευέλικτος σχεδιασμός του καθιστά την εγκατάστασή του ευκολότερη, ακόμα και σε στενούς χώρους, χωρίς να επηρεάζει τη χωρητικότητα σε containers των πλοίων. Επιπλέον, το Active Funnel είναι κατάλληλο για εγκατάσταση σε υπάρχοντα πλοία, δεδομένου ότι παρέχεται ως μία ξεχωριστή μονάδα και η τοποθέτησή του απαιτεί λίγο χρόνο.
Η σειρά των συστημάτων Active Funnel αναμένεται τοποθετηθεί στο μέλλον και σε πλοία μεταφοράς πετρελαίου κατηγορίας VLCC χωρητικότητας 200.000-310.000 dwt, καθώς και σε φορτηγά πλοία κατηγορίας VLOC.
Φωτό: mhi.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ