
H γερμανική εταιρεία Allianz AG, δεν θα προσφέρει πλέον τις ασφαλιστικές της υπηρεσίες στην βιομηχανία άνθρακα, ενώ παράλληλα θα πάψει να επενδύει κεφάλαιά της στον κλάδο, όπως ανακοίνωσε η εισηγμένη στον γερμανικό δείκτη DAX εταιρεία την Παρασκευή 4 Μαΐου 2018.
Σύμφωνα με τον CEO της Allianz, Oliver Baete, η κίνηση της εταιρείας με έδρα το Μόναχο μεταφράζεται ως επακόλουθο του Paris Climate Accord του 2015, στόχος του οποίου είναι η μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από τις εταιρείες παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας και η διατήρηση της αύξησης των μέσων θερμοκρασιών παγκοσμίως κάτω από τους 2 βαθμούς Κελσίου σε όλες τις επιχειρηματικές δραστηριότητες. Επισημαίνεται ότι η καύση του άνθρακα για ηλεκτρική ενέργεια και θερμότητα αποτελεί σημαντική πηγή εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα που συμβάλλουν στο φαινόμενο του θερμοκηπίου.
Όπως ανέφερε ο κ. Baete, η Allianz έχει ήδη σταματήσει από το 2015 να επενδύει κεφάλαια σε εταιρείες των οποίων τα έσοδα εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από την εξόρυξη άνθρακα παρά το γεγονός ότι η άρνηση παροχής συμβολαίων ασφάλισης από πλευράς της γερμανικής εταιρείας στην βιομηχανία άνθρακα θα της κοστίσει αρκετά εκατομμύρια ευρώ.
Η εταιρεία σκοπεύει να ολοκληρώσει την «έξοδό» της από τον άνθρακα μέχρι το 2040 και για το λόγο αυτό θα πραγματοποιήσει διαβουλεύσεις με πελάτες που επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό από την εξέλιξη αυτή.
Παράλληλα πολλές είναι οι περιβαλλοντικές πρωτοβουλίες που πιέζουν τις ασφαλιστικές εταιρείες να αποδεσμευτούν από την αγορά του άνθρακα. Τέλος να τονιστεί ότι η Allianz είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες διαχείρισης ασφαλιστικών και περιουσιακών στοιχείων παγκοσμίως, καταγράφοντας συνολικά έσοδα 126 δις ευρώ το 2017 και η εξέλιξη αυτή προφανώς θα έχει μεγάλο περιβαλλοντικό αλλά και οικονομικό αντίκτυπο.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Η κυβέρνηση του Ντόναλντ Τραμπ επιχειρεί την αποδυνάμωση της κινεζικής επιρροής στις παγκόσμιες λιμενικές υποδομές, με στόχο να θέσει περισσότερους τερματικούς σταθμούς υπό δυτικό…
Σημαντική οικονομική ώθηση αναμένεται να λάβει σύντομα ο ναυτιλιακός κλάδος του Ηνωμένου Βασιλείου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα δημοσίευμα του Reuters, η βρετανική κυβέρνηση σε συνεργασία με…
Καθώς η παγκόσμια αγορά πετρελαίου «ακροβατεί» σε τεντωμένο σχοινί, το τοπίο στον κλάδο των διυλίσεων παραμένει ρευστό. Αν και η παραγωγή των διυλιστηρίων κατέγραψε…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), η ηγετική φωνή της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, προχωρά στην επόμενη φάση της καμπάνιας της «All Aboard Greece», αναδεικνύοντας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ