
Μια ομάδα ειδικών από το Fort Lauderdale (ΗΠΑ), το Λονδίνο (Ηνωμένο Βασίλειο) και τον Πειραιά συγκεντρώθηκαν προκειμένου να παρουσιάσουν σημαντικά τεχνικά θέματα σχετικά με τη διάσωση, τη ρυμούλκηση, την απομάκρυνση ναυαγίων, την ευστάθεια μετά από βλάβη και την κατάρτιση μέσω προσομοιωτών, σύμφωνα με τους διεθνείς και τοπικούς κανονισμούς, καθώς και να καλύψουν όλες τις ερωτήσεις του κοινού που παρευρέθη στην εκδήλωση που πραγματοποίησε η Resolve Marine Group.
Συγκεκριμένα, ο κ. Daniel Dettor από το Λονδίνο παρουσίασε μια σύνοψη της παγκόσμιας προσφοράς υπηρεσιών της Resolve, συμπεριλαμβανομένης και της συμμετοχής τους στο OPA-90 και το China SPRO, ενώ παράλληλα αναφέρθηκε και στην πρόσφατη γεωγραφική επέκταση της Resolve καθώς και στις επενδύσεις της εταιρείας σε προσωπικό και περιουσιακά στοιχεία.
Ο κ. Joseph Farrell III, από την έδρα της Resolve στο Fort Lauderdale της Φλόριντα, παρουσίασε σημαντικές περιπτωσιολογικές μελέτες επιτυχημένων επιχειρήσεων διάσωσης, ρυμούλκησης και απομάκρυνσης ναυαγίων με μεγάλο βαθμό δυσκολίας. Ο κ. John Curley από το Λονδίνο μίλησε για την περίπτωση της απομάκρυνσης του ναυαγίου του πλοίου «RENA» στη Νέα Ζηλανδία, τη μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε και τις δυσκολίες που αντιμετωπίστηκαν. Ο κ. Michael Mitchell, από το Λονδίνο, παρουσίασε τους διάφορους τύπους ατυχημάτων και καταστάσεων έκτακτης ανάγκης, ενώ παράλληλα εξήγησε ποια είναι η κατάλληλη σύμβαση για κάθε υπόθεση.
Τέλος, ο κ. Δήμος Ηλιόπουλος έθεσε τις κατευθυντήριες γραμμές για τη λήψη της σωστής επιχειρησιακής απόφασης όσον αφορά την ευστάθεια σε περίπτωση ζηµιάς.
Στη δεξίωση που ακολούθησε, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν περαιτέρω σχετικά με τα πρότυπα και τις αυστηρές νομοθετικές απαιτήσεις, τις αναμενόμενες αλλαγές που εισέρχονται στον κλάδο διάσωσης, και τα περιβαλλοντικά ζητήματα που σχετίζονται με τα περιστατικά, τα ατυχήματα και τα ναυάγια.
Φωτό: resolvemarine.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Από τις 17 Ιουνίου 2025, όλα τα πλοία με μήκος μεγαλύτερο των 24 μ. που εισέρχονται στα ύδατα της Βραζιλίας θα πρέπει να καταφθάνουν…
Την καθοδική τους πορεία συνέχισαν οι ναύλοι των containerships την προηγούμενη εβδομάδα, με τη ναυλαγορά να καταγράφει απώλειες για τέταρτη διαδοχική εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο…
Ο λιμένας του Αμβούργου πρόκειται να εισέλθει σε νέα εποχή, μετά τις επικείμενες επενδύσεις δισεκατομμυρίων, που ανακοίνωσε στις 4 Ιουλίου η Αρχή του ομώνυμου…
Ο Ντόναλντ Τραμπ γνωστοποίησε χθες, Πέμπτη 10 Ιουλίου, ότι έχει αποφασίσει να προχωρήσει στην επιβολή επιπρόσθετων τελωνειακών δασμών 35% στα καναδικά προϊόντα που εισάγουν…
Η αύξηση της παγκόσμιας ζήτησης για υποδομές κέντρων δεδομένων (data centers) καθιστά τα υπάρχοντα ηλεκτρικά δίκτυα ανίσχυρα να παρέχουν την απαιτούμενη ισχύ στον σωστό…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ