Σε τι επίπεδα κυμαίνεται η διακίνηση containers από μεγάλους διαχειριστές τερματικών σταθμών;

Σε τι επίπεδα κυμαίνεται η διακίνηση containers από μεγάλους διαχειριστές τερματικών σταθμών;

299
Σε τι επίπεδα κυμαίνεται η διακίνηση containers από μεγάλους διαχειριστές τερματικών σταθμών;

Η DP World, ο τρίτος μεγαλύτερος διαχειριστής τερματικών σταθμών λιμένων στον κόσμο, διαχειρίστηκε 17,6 εκατ. TEUs το πρώτο τρίμηνο του 2018, αύξηση κατά 7,3% συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του περασμένου έτους.

Η εταιρεία με ανακοίνωσή της δήλωσε ότι η αύξηση του διακινούμενου όγκου από τους τερματικούς σταθμούς που διαχειρίζεται οφείλεται στη συνεχή ανάκαμψη του παγκόσμιου εμπορίου και στην εξαιρετική επίδοση των τερματικών σταθμών που διαθέτει σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική και Αυστραλία.

Ο CEO της DP World, Sultan Ahmed Bin Sulayem, ανέφερε ότι το 2018 έχει ξεκινήσει ενθαρρυντικά για την παγκόσμια αγορά των containerships, γεγονός που ενισχύει τις προσδοκίες για περαιτέρω ανάπτυξη στην εν λόγω αγορά και κατά συνέπεια στην διαχείριση εμπορευματοκιβωτίων από τους αντίστοιχους τερματικούς σταθμούς.

Σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα του Gulf Business, η DP World κατά τη διάρκεια του 2017 προχώρησε σε επενδύσεις ύψους $1,09 δις με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη των δραστηριοτήτων της, ενώ αναμένεται να επενδύσει επιπλέον $1,4 δις για την κατασκευή και την επέκταση τερματικών σταθμών διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων σε Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Εκουαδόρ, Σομαλιλάνδη, Νότια Κορέα, Μοζαμβίκη και Αίγυπτο.

Ωστόσο ο κ. Sultan Ahmed Bin Sulayem δεν παρέλειψε να αναφέρει τις γεωπολιτικές προκλήσεις σε ορισμένες περιοχές οι οποίες ενδεχομένως αποτελέσουν τροχοπέδη στην αναπτυξιακή στρατηγική της DP World.

Αύξηση κατά 38% καταγράφηκε στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων από τους τερματικούς σταθμούς που διαχειρίζεται συνολικά η COSCO Shipping Ports (CSP) το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του περασμένου έτους, φτάνοντας τα 27,2 εκατ. TEUs.

Αναφορικά με τους τερματικούς σταθμούς που διαχειρίζεται η CSP στην περιοχή της ηπειρωτικής Κίνας, της Ταϊβάν και του Χονγκ Κονγκ και οι οποίοι αντιπροσωπεύουν το 79% του συνολικού όγκου εργασιών της, αύξηση σημειώθηκε της τάξης του 38% στη διακίνηση των εμπορευματοκιβωτίων, αγγίζοντας τα 21,3 εκατ. TEUs.

Σε ό,τι αφορά τους τερματικούς σταθμούς που διαχειρίζεται η CSP και οι οποίοι βρίσκονται εκτός Κίνας, εκεί καταγράφηκε αύξηση της τάξης του 36% κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2018, φτάνοντας τα 5,9 εκατ. TEUs.

Ο τερματικός σταθμός διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων στο λιμένα του Πειραιά διαχειρίστηκε από τις αρχές του τρέχοντος έτους έως και τα τέλη του περασμένου Μαρτίου πάνω από 1 εκατ. TEUs, αύξηση κατά 20% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2017. Η αύξηση στη διαχείριση φορτίου από τον τερματικό σταθμό του Πειραιά οφείλεται, σύμφωνα με ανακοίνωση της CSP, στις αυξημένες προσεγγίσεις πλοίων που ανήκουν στις συμμαχίες OCEAN Alliance και THE Alliance.

Φωτό: dpworld.com

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.