
Η γερμανική Ένωση Ναυπηγικής και Ναυτιλιακής Τεχνολογίας (VSM) υπήρξε ένθερμος υποστηρικτής της επιτευχθείσας επί της αρχής συμφωνίας για το σχηματισμό νέας κυβέρνησης στο Βερολίνο μεταξύ των Χριστιανοδημοκρατών και των Σοσιαλδημοκρατών, θεωρώντας ότι είναι οι πολιτικοί που μπορούν με την εφαρμογή των σωστών πολιτικών να διατηρήσουν και μεγεθύνουν την ισχύ της Γερμανίας στην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία και κυρίως την ναυπηγική.
Για τον πρόεδρο της Ένωσης, Harald Fassmer, το κλειδί για να μπορέσει όχι μόνο η γερμανική ναυπηγική βιομηχανία αλλά και η ευρωπαϊκή να αντιμετωπίσει την έντονη πίεση που δέχεται από τους Ασιάτες ανταγωνιστές της, κυρίως τους Κινέζους, είναι η βελτίωση της δικής της ανταγωνιστικότητας.
Τόσο τα μέλη της Ένωσης όσο και οι εκπρόσωποι των πολιτικών κομμάτων, που παραβρέθηκαν σε πρόσφατη εκδήλωση που διοργάνωσε η Ένωση προ ολίγων ημερών με τίτλο «Η παγκόσμια αγορά σε κίνηση», τόνισαν την ανάγκη πολιτικής σταθερότητας αλλά και εφαρμογής φιλόδοξων πολιτικών που θα εστιάζουν στην τεχνολογική καινοτομία και την ψηφιοποίηση. Παράλληλα, επισημάνθηκε και η ανάγκη να ληφθούν μέτρα που τα αποτελέσματά τους θα αντισταθμίζουν τις προστατευτικές πολιτικές που έχουν κάνει την εμφάνισή τους σε διεθνές επίπεδο.
Από την άλλη, εκπρόσωποι μεγάλων ναυπηγικών μονάδων της Γερμανίας, όπως ο Bernard Meyer, Διευθύνων Σύμβουλος του ναυπηγικού ομίλου Meyer Werft, σημείωσαν την ανάγκη η γερμανική κυβέρνηση να προχωρήσει στην εφαρμογή μίας αποφασιστικής πολιτικής που θα προστατεύει το γερμανικό ναυπηγικό «know how», το «διαμάντι του στέμματος» της γερμανικής ναυπηγικής βιομηχανίας, όπως χαρακτηριστικά αναφέρθηκε.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/CARMEN JASPERSEN
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Την παραλαβή ενός νεότευκτου LNG carrier, που θα ναυλωθεί στον καταριανό κολοσσό QatarEnergy, ανακοίνωσε η Knutsen LNG France. To «MRAIKH», μεταφορικής ικανότητας 174.000 κ.μ.,…
Σε νέα εποχή εισέρχεται πλέον η γαλλική ναυτιλιακή εταιρεία Louis Dreyfus Armateurs (LDA). Σύμφωνα με ανακοίνωσή της, η οικογένεια Louis Dreyfus, μέτοχος της LDA,…
Μπλόκο στα μεγάλα κρουαζιερόπλοια στήνουν οι Κάννες, με το δημοτικό συμβούλιο του γαλλικού θερέτρου να λαμβάνει την απόφαση να απαγορεύσει από το επόμενο έτος…
Η Σαγκάη σημείωσε πρόσφατα μια σημαντική επιτυχία, ολοκληρώνοντας την πρώτη στον κόσμο μεταφορά υγρού CO₂ από πλοίο σε πλοίο. Η μεταφορά έλαβε χώρα στο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ