Τι περιμένει η COSCO από την εξαγορά της OOCL;

Τι περιμένει η COSCO από την εξαγορά της OOCL;

163
Τι περιμένει η COSCO από την εξαγορά της OOCL;

Η Orient Overseas Container Line (OOCL) κατέγραψε πτώση 3,3% στον όγκο του μεταφερόμενου φορτίου της το τέταρτο τρίμηνο του 2017. Συγκεκριμένα ο όγκος του φορτίου που μετέφερε η OOCL κατά τη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου του περασμένου έτους άγγιξε τα 1,61 εκατ. TEUs, συγκριτικά με τα 1,67 εκατ. TEUs του τρίτου τριμήνου του ίδιου έτους.

Ωστόσο τα έσοδα της εταιρείας σημείωσαν αύξηση της τάξεως του 6% το τέταρτο τρίμηνο του 2017, αγγίζοντας τα $1,38 δις, συγκριτικά με τα $1,30 δις το τρίτο τρίμηνο του ίδιου έτους.

Ο συνολικός όγκος των φορτίων που μετέφερε η OOCL κατά την διάρκεια του 2017 ανήλθε σε 6,30 εκατ. TEUs, αύξηση κατά 3,6% σε σχέση με τα 6,08 εκατ. TEUs του 2016. Αύξηση καταγράφηκε και στα έσοδα της OOCL αναφορικά με το περασμένο έτος, αγγίζοντας τα $5,43 δις, αύξηση κατά 15,4% σε σχέση με το 2016.

Τον περασμένο Δεκέμβριο η ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού, μετά και την σχετική απόφαση των αμερικανικών αρχών, έδωσε τη συγκατάθεσή της για να προχωρήσει η εξαγορά της OOCL από την COSCO. Το τίμημα της εξαγοράς υπερβαίνει τα $6 δις. Μέσα από την εξαγορά πρόκειται να δημιουργηθεί η τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, η οποία θα διαθέτει στόλο 400 πλοίων.

Η OOCL με έδρα το Χονγκ Κονγκ, αποτελεί έναν από τους κορυφαίους διεθνείς μεταφορείς, παρέχοντας ένα πλήρες φάσμα υπηρεσιών εφοδιαστικής και μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Η εταιρεία διαθέτει στόλο από 61 πλοία, εκ των οποίων τα έξι mega containerships.

Φωτό: oocl.com

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.