
Η Orient Overseas Container Line (OOCL) κατέγραψε πτώση 3,3% στον όγκο του μεταφερόμενου φορτίου της το τέταρτο τρίμηνο του 2017. Συγκεκριμένα ο όγκος του φορτίου που μετέφερε η OOCL κατά τη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου του περασμένου έτους άγγιξε τα 1,61 εκατ. TEUs, συγκριτικά με τα 1,67 εκατ. TEUs του τρίτου τριμήνου του ίδιου έτους.
Ωστόσο τα έσοδα της εταιρείας σημείωσαν αύξηση της τάξεως του 6% το τέταρτο τρίμηνο του 2017, αγγίζοντας τα $1,38 δις, συγκριτικά με τα $1,30 δις το τρίτο τρίμηνο του ίδιου έτους.
Ο συνολικός όγκος των φορτίων που μετέφερε η OOCL κατά την διάρκεια του 2017 ανήλθε σε 6,30 εκατ. TEUs, αύξηση κατά 3,6% σε σχέση με τα 6,08 εκατ. TEUs του 2016. Αύξηση καταγράφηκε και στα έσοδα της OOCL αναφορικά με το περασμένο έτος, αγγίζοντας τα $5,43 δις, αύξηση κατά 15,4% σε σχέση με το 2016.
Τον περασμένο Δεκέμβριο η ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού, μετά και την σχετική απόφαση των αμερικανικών αρχών, έδωσε τη συγκατάθεσή της για να προχωρήσει η εξαγορά της OOCL από την COSCO. Το τίμημα της εξαγοράς υπερβαίνει τα $6 δις. Μέσα από την εξαγορά πρόκειται να δημιουργηθεί η τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, η οποία θα διαθέτει στόλο 400 πλοίων.
Η OOCL με έδρα το Χονγκ Κονγκ, αποτελεί έναν από τους κορυφαίους διεθνείς μεταφορείς, παρέχοντας ένα πλήρες φάσμα υπηρεσιών εφοδιαστικής και μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Η εταιρεία διαθέτει στόλο από 61 πλοία, εκ των οποίων τα έξι mega containerships.
Φωτό: oocl.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), η ηγετική φωνή της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, προχωρά στην επόμενη φάση της καμπάνιας της «All Aboard Greece», αναδεικνύοντας…
Την έναρξη της διαδικασίας για την οριοθέτηση της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης μεταξύ Ελλάδας και Λιβύης κήρυξαν ο υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδας Γιώργος Γεραπετρίτης και…
Οι γεωπολιτικές ζυμώσεις ανά τον κόσμο, με καταλυτικό παράγοντα τη δασμολογική πολιτική του Ντόναλντ Τραμπ, διαμορφώθηκαν με τρόπο τέτοιο ώστε οι εταιρείες της ναυτιλίας…
Η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να αυξήσει την αξία του εμπορίου αγαθών και υπηρεσιών κατά σχεδόν 40% έως το 2040, χάρη στην αύξηση της παραγωγικότητας…
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ