
Όπως προκύπτει από στοιχεία της COSCO Shipping Ports Limited, ο όγκος των εμπορευματοκιβωτίων που διακινήθηκε από τον λιμένα του Πειραιά το περασμένο έτος ανήλθε σε 3,691 εκατ. TEUs, αύξηση κατά 6,4% συγκριτικά με τον όγκο των διακινηθέντων εμπορευματοκιβωτίων τον Δεκέμβριο του 2016 (3,471 εκατ. TEUs).
Και σε παγκόσμιο επίπεδο ο όμιλος της COSCO κατέγραψε σημαντική αύξηση στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, καθώς κατά τη διάρκεια του 2017 διακινήθηκαν από τους λιμένες που διαχειρίζεται ο όμιλος διεθνώς 87,31 εκατ. TEUs, αύξηση κατά 12,6% συγκριτικά με το 2016.
Αναφορικά με τον λιμένα του Πειραιά, στόχος αποτελεί το 2019 η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων να φτάσει τα 5 εκατ. TEUs.
Να σημειωθεί, ότι στο πλαίσιο της ανάδειξης του Πειραιά ως κόμβο του παγκόσμιου συστήματος μεταφορών παρουσιάστηκε πρόσφατα το «Αναπτυξιακό Πρόγραμμα και Μελέτη Διαχείρισης (Master Plan) Λιμένα Πειραιά». Στόχος είναι ο σωστός προγραμματισμός της μελλοντικής εξέλιξης και ανάπτυξης του λιμένα με γνώμονα τα τεχνοοικονομικά στοιχεία που αφορούν κατά κύριο λόγο στις επενδύσεις που περιλαμβάνονται στο επενδυτικό πρόγραμμα. Ο χρονικός ορίζοντας αναφοράς καλύπτει την περίοδο 2016-2021 και αποσκοπεί στον σωστό σχεδιασμό των εγκαταστάσεων έτσι ώστε να μεγιστοποιηθεί η δυναμικότητα εξυπηρέτησης και να ελαχιστοποιηθεί η απώλεια χώρου και χρησιμότητας.
Το 2016, σύμφωνα με την Lloyd’s List ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς κατέλαβε την 38η θέση στην παγκόσμια κατάταξη των εμπορικών λιμένων διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων. Στόχος του ΟΛΠ είναι το 2017 να βρίσκεται μέσα στα 30 μεγαλύτερα λιμάνια του κόσμου.
Φωτό: olp.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ