Στόχος η εξωστρέφεια για τους γαλλικούς λιμένες

Στόχος η εξωστρέφεια για τους γαλλικούς λιμένες

77
Στόχος η εξωστρέφεια για τους γαλλικούς λιμένες

Σε μία προσπάθεια να ανταγωνιστούν τους μεγάλους λιμένες της βορειοδυτικής Ευρώπης, όπως την Αμβέρσα, το Ρότερνταμ ή το Αμβούργο, τα λιμάνια της Γαλλίας επενδύουν στις συνδυασμένες μεταφορές έχοντας στόχο να κερδίσουν νέες αγορές εντός της ευρωπαϊκής ενδοχώρας. Και πρώτος στόχος είναι η γειτονική αγορά της Ελβετίας.

Συγκεκριμένα, ο λιμένας της Μασσαλίας (Marseille-Fos) και της Χάβρης αποφάσισαν να συνεργαστούν και να προσφέρουν από κοινού υπηρεσίες σιδηροδρομικής μεταφοράς εμπορευματικών αγαθών προς τις γαλλόφωνες περιοχές της Ελβετίας. Θα προσφέρονται τρία δρομολόγια σε εβδομαδιαία βάση συνδέοντας τους δύο γαλλικούς λιμένες με τον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων στο Chavornay κοντά στη Λωζάνη.France

Η αγορά της Ελβετίας είναι σημαντική για τους γαλλικούς λιμένες, με την διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων από και προς την χώρα να εκτιμάται σε ετήσια βάση στα 400.000 TEUs. Η Μασσαλία και η Χάβρη θέλουν να αποσπάσουν το μεγαλύτερο δυνατό ποσοστό της ελβετικής αγοράς και να συνδέσουν την χώρα με τις αγορές της Μεσογείου αλλά και της νοτιοανατολικής Ασίας με πολύ καλύτερους όρους σε σχέση με τους ανταγωνιστές τους.

Την εξωστρέφεια των γαλλικών λιμένων επιζητά και ο Γάλλος πρωθυπουργός Εντουάρντ Φιλίπ, ο οποίος προ ολίγων εβδομάδων είχε τονίσει ότι τόσο ο λιμένας της Μασσαλίας όσο και της Χάβρης θα πρέπει να «κοιτούν» πέρα από τα σύνορα της χώρας και να θέσουν στόχο να καταστούν από τους μεγαλύτερους παίκτες στην διακίνηση εμπορευμάτων σε ολόκληρη την ευρωπαϊκή ήπειρο.

Φωτό: haropaports.com

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.