
Σημαντική αύξηση καταγράφηκε στη μεταφορά εμπορευμάτων από τα αεροδρόμια της Ευρώπης το 2017. Συγκεκριμένα το Διεθνές Αεροδρόμιο των Βρυξελλών- ένας από τους σημαντικούς κόμβους συνδυασμένων μεταφορών στην ευρύτερη περιοχή- κατέγραψε αύξηση της εμπορευματικής του κίνησης κατά 8,3% το περασμένο έτος, συγκριτικά με το 2016. Παρά το γεγονός ότι ο συγκεκριμένος αερολιμένας αντιμετώπισε περιορισμούς αναφορικά με τα επίπεδα θορύβου από τις πτήσεις των αεροπλάνων, γεγονός που οδήγησε αρκετές αεροπορικές εταιρείες να σταματήσουν να πραγματοποιούν πτήσεις από το συγκεκριμένο αεροδρόμιο, ωστόσο ο όγκος των εμπορευματικών μεταφορών του αυξήθηκε κατά 535.634 τόνους πέρυσι.
Ο Steven Polmans, head of cargo and logistics του αεροδρομίου των Βρυξελλών, ανέφερε σε διεθνή ΜΜΕ ότι οι εξαγωγές εμπορευμάτων από τον συγκεκριμένο αερολιμένα αυξήθηκαν κατά 16% περίπου, με κύριους προορισμούς τις χώρες της Ασίας και της Νότιας Αμερικής. Τα φορτία αφορούσαν κυρίως φαρμακευτικά είδη.
Παρόμοια αύξηση στις εμπορευματικές μεταφορές καταγράφηκε και στο Διεθνές Αεροδρόμιο του Άμστερνταμ, Schiphol, το περασμένο έτος. Παρά το γεγονός ότι και το συγκεκριμένο αεροδρόμιο αντιμετώπισε επίσης περιορισμούς που αφορούσαν τη μείωση των επιπέδων θορύβου, ωστόσο κατέγραψε και αυτό αύξηση της εμπορευματικής του κίνησης, κατά 5,4%. Οι συνολικές μεταφορές εμπορευμάτων από και προς τον αερολιμένα του Schiphol ανήλθαν σε 1,75 εκατ. τόνους πέρυσι.
Αναφορικά με το Λονδίνο, το Διεθνές Αεροδρόμιο του Χίθροου, την περίοδο Ιανουαρίου- Νοεμβρίου 2017, κατέγραψε αύξηση της εμπορευματικής του κίνησης κατά 10,5%, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2016, αγγίζοντας σε όγκο τους 1,55 εκατ. τόνους.
Φωτό: brusselsairport.be
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ