
H Carnival Corporation & plc και οι θυγατρικές της αναμένουν την παράδοση εντός του τρέχοντος έτους τεσσάρων νέων κρουαζιερόπλοιων, ενώ έως το 2022 ο συνολικός αριθμός των νέων πλοίων που θα ενταχθούν στον στόλο των εταιρειών του αμερικανικού ομίλου κρουαζιέρας θα φτάσει τα 14. Πιο συγκεκριμένα νέα πλοία θα ενταχθούν στους στόλους των τεσσάρων θυγατρικών της Carnival: Carnival Cruise Line, Holland America Line, Seabourn και AIDA.
Στόχος του ομίλου είναι η επέκταση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του ομίλου, με όρους βιώσιμης και ελεγχόμενης ανάπτυξης, όπως δήλωσε ο Roger Frizzell, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Carnival.
Για την επίτευξη μίας βιώσιμης και μακροχρόνιας ανάπτυξης ο όμιλος επενδύει στη νέα τεχνολογία και προχωρά σε παραγγελίες νέων πλοίων, τα οποία θα χρησιμοποιούν ως καύσιμο LNG. Έως το 2022 ο «πράσινος» στόχος είναι στο στόλο των θυγατρικών του ομίλου να έχουν ενταχθεί έξι νέα κρουαζιερόπλοια, τα οποία θα κινούνται με LNG.
Τα τέσσερα νέα πλοία που θα ενταχθούν μέσα στο 2018 στον στόλο των θυγατρικών της Carnival είναι τα εξής:
· Το «AIDAnova», το οποίο κατασκευάζεται στα γερμανικά ναυπηγεία του Meyer Werft στο Πάπενμπουργκ, θα παραδοθεί στην AIDA Cruises τον Δεκέμβριο. Το κόστος κατασκευής του αγγίζει το $1 δις και θα μπορεί να χρησιμοποιεί ως καύσιμο LNG, αποτελώντας το πρώτο κινούμενο με LNG κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο.
· Η Holland America Line αναμένει και αυτή τον προσεχή Δεκέμβριο για να παραλάβει το νέο της πλοίο, το «Nieuw Statendam», από τον ιταλικό ναυπηγικό όμιλο Fincantieri. Το κόστος ναυπήγησης του πλοίου, που θα μπορεί να υποδεχτεί 2.666 επιβάτες, αγγίζει τα $520 εκατ.
· Πιο σύντομα, τον ερχόμενο Απρίλιο, η Carnival Cruise Line θα παραλάβει το «Carnival Horizon», που θα αποτελέσει το 26ο πλοίο στον στόλο της. Και αυτό ναυπηγείται σε μονάδα του ιταλικού ναυπηγικού ομίλου Fincantieri στη Μαργκέρα.
· Τέλος, η θυγατρική της Carnival, Seabourn, θα εντάξει τον προσεχή Μάρτιο το «Seabourn Ovation» στο στόλο της. Το πολυτελές κρουαζιερόπλοιο θα μπορεί να φιλοξενήσει έως και 600 επιβάτες, ενώ το κόστος ναυπήγησης φτάνει τα $270 εκ.
Φωτό: carnival-news.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Διεύθυνση Ασφάλειας Ναυσιπλοΐας του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής γνωστοποίησε, ότι με επιστολή του αρμόδιου γραφείου της Αμερικανικής Ακτοφυλακής, ολοκληρώθηκε η διαδικασία ανανέωσης…
Δύο μέλη του πληρώματος του Eternity C σκοτώθηκαν μετά την επίθεση που δέχθηκε χθες το υπό λιβεριανή σημαία φορτηγό πλοίο με θαλάσσια drones και…
Διαχρονικά, η ναυτιλιακή βιομηχανία επηρεάζεται άμεσα από τις διεθνείς οικονομικές εξελίξεις. Ωστόσο, η φύση της βιομηχανίας είναι τέτοια, που οι αναδιατάξεις των εμπορικών ροών…
Σε 3,45 εκατ. επιβάτες ανήλθε η επιβατική κίνηση του αεροδρομίου της Αθήνας κατά τη διάρκεια του Ιουνίου 2025, σημειώνοντας αύξηση κατά 4,6% σε σύγκριση…
Η Νότια Κορέα ζήτησε επίσημα από τις ΗΠΑ την εξαίρεσή της από την εφαρμογή των λιμενικών τελών που έχουν επιβάλει οι τελευταίες σε όλα…
Εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της ενέργειας από την Ινδονησία και τις Ηνωμένες Πολιτείες υπέγραψαν μνημόνιο συνεργασίας (Memorandum of Understanding ‒ MoU) δεκάδων δισεκατομμυρίων…
Η Βραζιλία, η οποία αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους παραγωγούς ζάχαρης διεθνώς (23,6% παγκόσμιας παραγωγής), σημείωσε πτώση στις διά θαλάσσης εξαγωγές του εν λόγω…
Τα ασυνήθιστα χαμηλά επίπεδα νερού στον ποταμό Δούναβη στην Ουγγαρία επηρεάζουν την ενδοποτάμια ναυτιλία, τη γεωργία και τα τοπικά οικοσυστήματα, αναφέρει δημοσίευμα του ειδησεογραφικού…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ