
Dry
Αύξηση καταγράφεται στους ναύλους των πλοίων κατηγορίας Capesize. Συγκεκριμένα οι ναύλοι στα ετήσια συμβόλαια για δρομολόγια Ατλαντικού και Ειρηνικού ανέρχονται σε $18.000/ημέρα, συγκριτικά με τα $16.000/ημέρα τον περασμένο Νοέμβριο.
Την ίδια αυξητική πορεία ακολουθούν και οι ναύλοι στα Panamaxes στα συμβόλαια εξαμηνιαίας διάρκειας καθώς αυτήν την εβδομάδα άγγιξαν τα $16.250/ημέρα στα δρομολόγια του Ατλαντικού, συγκριτικά με τα $13.500/ημέρα τις δύο προηγούμενες εβδομάδες. Ωστόσο, στα μακροχρόνια συμβόλαια των Panamaxes οι ναύλοι έχουν σημειώσει πτώση. Στα συμβόλαια ετήσιας διάρκειας οι ναύλοι ανέρχονται σε $12.000/ημέρα στα δρομολόγια του Ατλαντικού και σε $11.000/ημέρα στα δρομολόγια του Ειρηνικού.
Οι ναύλοι στα πλοία κατηγορίας Handy για ετήσια συμβόλαια ανέρχονται σε $9.000/ημέρα στα δρομολόγια του Ατλαντικού και σε $8.250/ημέρα στα δρομολόγια του Ειρηνικού, σε σχέση με τα $8.750/ημέρα και τα $8.000/ημέρα, αντίστοιχα, στα μέσα του περασμένου Νοεμβρίου.
Wet
Οι ναύλοι στα πλοία κατηγορίας VLCC ανέρχονται σε $28.000/ημέρα για ετήσια συμβόλαια, παραμένοντας σε σταθερά επίπεδα σε σχέση με την τελευταία εβδομάδα του Νοεμβρίου. Το ίδιο ισχύει και στα Suezmaxes, των οποίων οι ναύλοι αγγίζουν τα $18.750/ημέρα και τα $20.000/ημέρα για συμβόλαια ετήσιας και διετούς διάρκειας, αντίστοιχα.
Σε ό, τι αφορά τα Aframaxes οι ναύλοι ανέρχονται σε $15.500/ημέρα και σε $16.000/ημέρα για ετήσια και διετή συμβόλαια, αντίστοιχα.
Σταθερά επίπεδα για τους ναύλους των product tankers. Οι ναύλοι στα ετήσια συμβόλαια των MR και LR1 tankers ανήλθαν σε $13.750/ημέρα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με ανακοίνωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Από τις 17 Ιουνίου 2025, όλα τα πλοία με μήκος μεγαλύτερο των 24 μ. που εισέρχονται στα ύδατα της Βραζιλίας θα πρέπει να καταφθάνουν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ