
Dry
Αύξηση καταγράφεται στους ναύλους των Capesizes για συμβόλαια εξαμηνιαίας διάρκειας αγγίζοντας τα $21.500/ημέρα στα δρομολόγια Ατλαντικού και τα $20.500/ημέρα στα δρομολόγια του Ειρηνικού, συγκριτικά με την περασμένη εβδομάδα ($18.500/ημέρα). Ωστόσο, οι ναύλοι για τα ίδια πλοία στα ετήσια και διετή συμβόλαια παραμένουν σταθερά στα $16.000/ημέρα από τις αρχές Νοέμβρη.
Σε ό,τι αφορά τα πλοία κατηγορίας Panamax, οι ναύλοι ανέρχονται σε $12.500/ημέρα για συμβόλαια ετήσιας διάρκειας στα δρομολόγια του Ατλαντικού και σε $12.750/ημέρα στα δρομολόγια του Ειρηνικού. Συγκριτικά με τις δύο προηγούμενες εβδομάδες του Νοεμβρίου, οι ναύλοι στα συμβόλαια μακροχρόνιας διάρκειας για τα πλοία ίδιας κατηγορίας κυμαίνονται σε σταθερά επίπεδα, ενώ καταγράφεται αυτήν την εβδομάδα ελαφρά αύξηση στα εξαμηνιαία συμβόλαια.
Οι ναύλοι στα Supramaxes ανέρχονται σε $11.500/ημέρα σε ετήσια συμβόλαια στα δρομολόγια του Ατλαντικού και σε $10.250/ημέρα στα δρομολόγια του Ειρηνικού Ωκεανού.
Αναφορικά με την αγορά των πλοίων κατηγορίας Handy, οι ναύλοι κυμαίνονται στα $8.750/ημέρα, σημαντική μείωση σε σχέση με τις τρείς τελευταίες εβδομάδες ($10.000/ημέρα).
Wet
Ανοδικές προβλέπονται οι τιμές του πετρελαίου λόγω της συμφωνίας του OPEC για μείωση της παγκόσμιας πετρελαϊκής παραγωγής.
Οι ναύλοι στην αγορά των wet κυμαίνονται στα ίδια επίπεδα σε σχέση με τις προηγούμενες εβδομάδες του Νοεμβρίου.
Οι ναύλοι στα πλοία κατηγορίας VLCC ανέρχονται σε $28.000/ημέρα για συμβόλαια ετήσιας και σε $29.000/ημέρα για διετή συμβόλαια.
Σε ό, τι αφορά τα Suezmaxes, οι ναύλοι κυμαίνονται στα $18.750/ημέρα και στα $20.000/ημέρα για ετήσια και διετή συμβόλαια, αντίστοιχα.
Οι ναύλοι στα M3 tankers κυμαίνονται σε σταθερά επίπεδα από τις αρχές του Νοεμβρίου για συμβόλαια διετούς, τριετούς και πενταετούς διάρκειας, ενώ μικρή αύξηση έχουν σημειώσει στα συμβόλαια ετήσιας διάρκειας, αγγίζοντας τα $13.750/ημέρα.
Φωτό: teekay.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…

Οι συμβατικές αγορές ναυτιλιακών καυσίμων για πλοία θα αντιμετωπίσουν περιορισμένη αύξηση της ζήτησης το 2026, σε ένα σενάριο που χαρακτηρίζεται από επιβράδυνση της κατανάλωσης…

Το 2025 εξελίχθηκε σε έτος ισχυρών επιδόσεων για τη ναυλαγορά ξηρού χύδην φορτίου συνολικά, ωστόσο ο τομέας των Panamaxes κινήθηκε σε σαφώς χαμηλότερα επίπεδα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ