
Dry
Αύξηση καταγράφεται στους ναύλους των Capesizes για συμβόλαια εξαμηνιαίας διάρκειας αγγίζοντας τα $21.500/ημέρα στα δρομολόγια Ατλαντικού και τα $20.500/ημέρα στα δρομολόγια του Ειρηνικού, συγκριτικά με την περασμένη εβδομάδα ($18.500/ημέρα). Ωστόσο, οι ναύλοι για τα ίδια πλοία στα ετήσια και διετή συμβόλαια παραμένουν σταθερά στα $16.000/ημέρα από τις αρχές Νοέμβρη.
Σε ό,τι αφορά τα πλοία κατηγορίας Panamax, οι ναύλοι ανέρχονται σε $12.500/ημέρα για συμβόλαια ετήσιας διάρκειας στα δρομολόγια του Ατλαντικού και σε $12.750/ημέρα στα δρομολόγια του Ειρηνικού. Συγκριτικά με τις δύο προηγούμενες εβδομάδες του Νοεμβρίου, οι ναύλοι στα συμβόλαια μακροχρόνιας διάρκειας για τα πλοία ίδιας κατηγορίας κυμαίνονται σε σταθερά επίπεδα, ενώ καταγράφεται αυτήν την εβδομάδα ελαφρά αύξηση στα εξαμηνιαία συμβόλαια.
Οι ναύλοι στα Supramaxes ανέρχονται σε $11.500/ημέρα σε ετήσια συμβόλαια στα δρομολόγια του Ατλαντικού και σε $10.250/ημέρα στα δρομολόγια του Ειρηνικού Ωκεανού.
Αναφορικά με την αγορά των πλοίων κατηγορίας Handy, οι ναύλοι κυμαίνονται στα $8.750/ημέρα, σημαντική μείωση σε σχέση με τις τρείς τελευταίες εβδομάδες ($10.000/ημέρα).
Wet
Ανοδικές προβλέπονται οι τιμές του πετρελαίου λόγω της συμφωνίας του OPEC για μείωση της παγκόσμιας πετρελαϊκής παραγωγής.
Οι ναύλοι στην αγορά των wet κυμαίνονται στα ίδια επίπεδα σε σχέση με τις προηγούμενες εβδομάδες του Νοεμβρίου.
Οι ναύλοι στα πλοία κατηγορίας VLCC ανέρχονται σε $28.000/ημέρα για συμβόλαια ετήσιας και σε $29.000/ημέρα για διετή συμβόλαια.
Σε ό, τι αφορά τα Suezmaxes, οι ναύλοι κυμαίνονται στα $18.750/ημέρα και στα $20.000/ημέρα για ετήσια και διετή συμβόλαια, αντίστοιχα.
Οι ναύλοι στα M3 tankers κυμαίνονται σε σταθερά επίπεδα από τις αρχές του Νοεμβρίου για συμβόλαια διετούς, τριετούς και πενταετούς διάρκειας, ενώ μικρή αύξηση έχουν σημειώσει στα συμβόλαια ετήσιας διάρκειας, αγγίζοντας τα $13.750/ημέρα.
Φωτό: teekay.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι κρατικές πετρελαϊκές εταιρείες της Κίνας ανέστειλαν τις αγορές ρωσικού πετρελαίου που μεταφέρεται δια θαλάσσης μετά τις κυρώσεις που επέβαλαν οι Ηνωμένες Πολιτείες στις…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), η ηγετική φωνή της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, παρουσιάζει τα οφέλη του εξαιρετικά δυναμικού τομέα της κρουαζιέρας για τις…
Πλοία του Πολεμικού Ναυτικού θα καταπλεύσουν στα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, προκειμένου να δοθεί η ευκαιρία επίσκεψης στο κοινό από αύριο, Παρασκευή…
Το αμερικανικό υπουργείο Οικονομικών ανακοίνωσε χθες Τετάρτη κυρώσεις στους ρωσικούς ενεργειακούς ομίλους Rosneft και Lukoil, προσάπτοντας στη Μόσχα «έλλειψη σοβαρής δέσμευσης σε μια ειρηνευτική…
Το αεροδρόμιο Schiphol του Άμστερνταμ ακύρωσε δεκάδες πτήσεις σήμερα, Πέμπτη 23 Οκτωβρίου, λόγω καταιγίδας που αναμένεται να πλήξει τις ολλανδικές ακτές από το απόγευμα.…
Η Stena RoRo επεκτείνει την εμπιστοσύνη της στα κινεζικά ναυπηγεία με την τοποθέτηση μιας ακόμα παραγγελίας. Ειδικότερα, η σουηδική ναυτιλιακή εταιρεία υπέγραψε επιστολή προθέσεων…
Το λιμάνι του Πειραιά συνιστά πλέον το μεγαλύτερο λιμάνι πολλαπλών χρήσεων στη Μεσόγειο, καθώς και ένα από τα μεγαλύτερα στην Ευρώπη. Ταυτόχρονα όμως αποτελεί…
Το RoRo «SEA CARYATIS» γίνεται το πρώτο ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο που νηολογείται υπό τη σημαία του Λουξεμβούργου. Πρόκειται για μια ιστορική νηολόγηση που σηματοδοτεί…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ