
Όπως ανακοινώθηκε από την γραμματεία του Paris MoU, απαγορεύθηκε ο απόπλους στο πλοίο «m/v Acorus», χωρητικότητας 5.400 τόνων και ουκρανικών συμφερόντων, κατά την διάρκεια ελέγχου από επιθεωρητές Port State Control στο λιμάνι του Πειραιά στις 10 Νοεμβρίου 2017.
Το πλοίο, μεταφοράς γενικού φορτίου, φέρει σημαία Μολδαβίας, η οποία σύμφωνα με τις νέες επικαιροποιημένες λίστες του Paris MoU ανήκει πλέον στη Μαύρη Λίστα. Κατόπιν τούτου, απαγορεύεται πλέον ο κατάπλους του συγκεκριμένου πλοίου σε οποιοδήποτε λιμάνι και αγκυροβόλιο σε περιοχή χώρας που ανήκει στο Paris MoU, μετά την ‘αποδέσμευσή’ του από τις ελληνικές αρχές.
Ως γνωστόν, εξαίρεση γενικότερα αποτελούν τα λιμάνια και τα αγκυροβόλια του κράτους σημαίας του πλοίου. Η απαγόρευση αναμένεται να διαρκέσει 12 μήνες, καθώς η κράτηση του πλοίου αποτελεί την δεύτερη στη σειρά από ελληνικές λιμενικές αρχές.
Τον περασμένο Ιούλιο κατά την διάρκεια του Port State Control σε λιμενικές εγκαταστάσεις στον Ασπρόπυργο είχε απαγορευθεί ξανά ο απόπλους του «m/v Acorus».
Φωτό: parismou.org
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ