
Προειδοποίηση εξέδωσε το London P & I Club για όποιον προσεγγίζει το λιμάνι του Κέιπ Τάουν στη Νότια Αφρική.
Συγκεκριμένα, οι αρχές της πόλης έχουν επιβάλει περιοριστικά μέτρα στην χρήση του πόσιμου νερού σε επίπεδο 5 από τις αρχές του περασμένου Σεπτεμβρίου. Αυτό σημαίνει ότι δεν επιτρέπεται η χρήση πόσιμου νερού για μη ουσιώδεις λόγους και για σκοπούς που δεν συνδέονται με τις ανάγκες της νοτιοαφρικανικής κοινότητας. Οι περιορισμοί αυτοί οφείλονται στη μακρά περίοδο ξηρασίας που πλήττει την τελευταία χρονική περίοδο την περιοχή.
Το γεγονός αυτό έχει ως αποτέλεσμα να έχει ανασταλεί από το λιμάνι του Κέιπ Τάουν η πώληση και ο εφοδιασμός πόσιμου νερού σε όσα πλοία, ναυτικούς και ταξιδιώτες προσεγγίζουν εκεί, παρά μόνο σε ελάχιστες περιπτώσεις.
Όσοι σχεδιάζουν να προμηθευτούν νερό από λιμάνια της Νότιας Αφρικής θα πρέπει να λάβουν υπόψη τους ότι οι περιορισμοί στην χρήση του πόσιμου νερού ισχύουν επίσης στο Mossel Bay, στο Port Elizabeth και στο λιμάνι του Ngqura.
Επίσης, όπως γίνεται γνωστό από το London P & I Club, δεν διατίθεται νερό ούτε σε περίπτωση που διεξάγονται εργασίες επισκευών σε πλοία που βρίσκονται σε λιμένες της Νότιας Αφρικής. Σε τέτοιες περιπτώσεις θα πρέπει να υπάρχει πρόνοια από τα ενδιαφερόμενα μέρη για προμήθεια νερού από άλλη πηγή εφοδιασμού.
Τα περιοριστικά μέτρα της χρήσης του πόσιμου νερού θα διαρκέσουν έως ότου αποκατασταθεί το πρόβλημα της ξηρασίας που επικρατεί στην περιοχή. Οι αρχές της πόλης του Κέιπ Τάουν έχουν προχωρήσει και στο παρελθόν σε ανάλογες ενέργειες, εφόσον υπάρχουν περίοδοι κατά τη διάρκεια των οποίων η περιοχή αντιμετωπίζει προβλήματα λειψυδρίας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ