
Πριν από λίγες ημέρες παραδόθηκε από τα γερμανικά ναυπηγεία Meyer Werft στο Μπρεμερχάφεν το κρουαζιερόπλοιο «World Dream» της Dream Cruises, σηματοδοτώντας την ολοκλήρωση ναυπήγησης του τρίτου συνολικά πλοίου, που προορίζεται για την αναπτυσσόμενη αγορά κρουαζιέρας του κινεζικού δράκου. Του «World Dream» προηγήθηκε το «Norwegian Joy» της Norwegian Cruise Line, καθώς και το «Majestic Princess» της Princess Cruises.
Αλλά και νεοναυπηγημένα πλοία όπως τα «Quantum of the Seas» και «Ovation of the Seas» της Royal Caribbean International προορίζονται για την Ασία και τους λιμένες της Κίνας, καθώς εκεί μοιάζει να χτυπά, πλέον, η καρδιά της παγκόσμιας κρουαζιέρας.
Να σημειωθεί πως ενώ το 2016 οι Κινέζοι που επέλεξαν ένα πακέτο κρουαζιέρας ανήλθαν σε 2,1 εκατ., ο αριθμός αυτός εκτιμάται πως θα αγγίξει τα 4,5 εκατ. το 2020 για να φτάσει το 2030 τα 10 εκατ.
Ακολουθώντας τις επιταγές της αγοράς και η Costa Cruises, θυγατρική της Carnival Corporation, ξεκίνησε τη ναυπήγηση του «Costa Venezia», το οποίο αποτελεί το πρώτο κρουαζιερόπλοιο που θα ναυπηγηθεί και θα σχεδιαστεί για τις ανάγκες της κινεζικής αγοράς.
Το κρουαζιερόπλοιο ναυπηγείται από τα ιταλικά ναυπηγεία Fincantieri, έχει χωρητικότητα 135.500 τόνων και μεταφορική ικανότητα 5.260 επιβατών.Το πλοίο αναμένεται να παραδοθεί στην Costa Cruises το 2019.
Τον Μάρτιο του 2019 το «Costa Venezia» θα αναχωρήσει από το λιμάνι της Τεργέστης έχοντας ως προορισμό τη Σαγκάη με ενδιάμεσες στάσεις την Ελλάδα, το Ισραήλ, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, τη Μαλαισία, το Βιετνάμ και την Ιαπωνία.
Η Costa Cruises ανακοίνωσε πως έχει αναθέσει στα Fincantieri την κατασκευή και ενός δεύτερου κρουαζιερόπλοιου, αδελφού πλοίου του «Costa Venezia», για την κάλυψη της αγοράς κρουαζιέρας στην Κίνα. Το δεύτερο πλοίο αναμένεται να παραδοθεί το 2020.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ EPA/ALEX HOFFORD
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ