
Πριν από λίγες ημέρες παραδόθηκε από τα γερμανικά ναυπηγεία Meyer Werft στο Μπρεμερχάφεν το κρουαζιερόπλοιο «World Dream» της Dream Cruises, σηματοδοτώντας την ολοκλήρωση ναυπήγησης του τρίτου συνολικά πλοίου, που προορίζεται για την αναπτυσσόμενη αγορά κρουαζιέρας του κινεζικού δράκου. Του «World Dream» προηγήθηκε το «Norwegian Joy» της Norwegian Cruise Line, καθώς και το «Majestic Princess» της Princess Cruises.
Αλλά και νεοναυπηγημένα πλοία όπως τα «Quantum of the Seas» και «Ovation of the Seas» της Royal Caribbean International προορίζονται για την Ασία και τους λιμένες της Κίνας, καθώς εκεί μοιάζει να χτυπά, πλέον, η καρδιά της παγκόσμιας κρουαζιέρας.
Να σημειωθεί πως ενώ το 2016 οι Κινέζοι που επέλεξαν ένα πακέτο κρουαζιέρας ανήλθαν σε 2,1 εκατ., ο αριθμός αυτός εκτιμάται πως θα αγγίξει τα 4,5 εκατ. το 2020 για να φτάσει το 2030 τα 10 εκατ.
Ακολουθώντας τις επιταγές της αγοράς και η Costa Cruises, θυγατρική της Carnival Corporation, ξεκίνησε τη ναυπήγηση του «Costa Venezia», το οποίο αποτελεί το πρώτο κρουαζιερόπλοιο που θα ναυπηγηθεί και θα σχεδιαστεί για τις ανάγκες της κινεζικής αγοράς.
Το κρουαζιερόπλοιο ναυπηγείται από τα ιταλικά ναυπηγεία Fincantieri, έχει χωρητικότητα 135.500 τόνων και μεταφορική ικανότητα 5.260 επιβατών.Το πλοίο αναμένεται να παραδοθεί στην Costa Cruises το 2019.
Τον Μάρτιο του 2019 το «Costa Venezia» θα αναχωρήσει από το λιμάνι της Τεργέστης έχοντας ως προορισμό τη Σαγκάη με ενδιάμεσες στάσεις την Ελλάδα, το Ισραήλ, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, τη Μαλαισία, το Βιετνάμ και την Ιαπωνία.
Η Costa Cruises ανακοίνωσε πως έχει αναθέσει στα Fincantieri την κατασκευή και ενός δεύτερου κρουαζιερόπλοιου, αδελφού πλοίου του «Costa Venezia», για την κάλυψη της αγοράς κρουαζιέρας στην Κίνα. Το δεύτερο πλοίο αναμένεται να παραδοθεί το 2020.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ EPA/ALEX HOFFORD
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Από το 2026, το λιμάνι του Όσλο θα εισαγάγει οικονομικά κίνητρα για καθαρότερα πλοία. Τα πλοία που λειτουργούν χωρίς εκπομπές ρύπων εντός και εκτός…

Η αμερικανική εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ) OpenAI και αυστραλιανή εταιρεία διαχείρισης κέντρου δεδομένων ανακοίνωσαν σήμερα ότι υπέγραψαν πρωτόκολλο συμφωνίας ύψους δισεκατομμυρίων δολαρίων για να…

Την επέκταση της συνεργασίας τους με την υπογραφή συμβολαίου για την κατασκευή ενός τρίτου, αμιγώς ηλεκτρικού (100% battery-electric), ταχύπλοου ferry ανακοίνωσαν η Incat Tasmania…

Μια νέα νομοθεσία για την ασφάλιση των πλοίων έναντι κινδύνων πολέμου (Act on the War Risk Insurance of Ships ) ενέκρινε ομόφωνα το δανικό…

«Η “Ατζέντα 2030” προβλέπει ένα ισχυρό και σύγχρονο Πολεμικό Ναυτικό. Το πιο ισχυρό και το πιο σύγχρονο Πολεμικό Ναυτικό στη μακραίωνη ελληνική ιστορία. Προβλέπει…

Την επιχειρησιακή της εμβέλεια επεκτείνει δυναμικά η China Eastern Airlines, καθώς, σύμφωνα με την ίδια, εγκαινίασε τη μεγαλύτερη σε απόσταση απευθείας εμπορική πτήση στον…

Η μεγαλύτερη σε μήκος και βαθύτερη υποθαλάσσια οδική σήραγγα στον κόσμο κατασκευάζεται στη Νορβηγία, με σκοπό να μειώσει τον χρόνο ταξιδιού μεταξύ των μεγάλων…

Σε μια κρίσιμη συγκυρία για την ενεργειακή θωράκιση της Ευρώπης, ένεκα της ρωσικής «απεξάρτησης», η Γερμανία επιταχύνει τις διαδικασίες στις υποδομές Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ