
Πριν από λίγες ημέρες παραδόθηκε από τα γερμανικά ναυπηγεία Meyer Werft στο Μπρεμερχάφεν το κρουαζιερόπλοιο «World Dream» της Dream Cruises, σηματοδοτώντας την ολοκλήρωση ναυπήγησης του τρίτου συνολικά πλοίου, που προορίζεται για την αναπτυσσόμενη αγορά κρουαζιέρας του κινεζικού δράκου. Του «World Dream» προηγήθηκε το «Norwegian Joy» της Norwegian Cruise Line, καθώς και το «Majestic Princess» της Princess Cruises.
Αλλά και νεοναυπηγημένα πλοία όπως τα «Quantum of the Seas» και «Ovation of the Seas» της Royal Caribbean International προορίζονται για την Ασία και τους λιμένες της Κίνας, καθώς εκεί μοιάζει να χτυπά, πλέον, η καρδιά της παγκόσμιας κρουαζιέρας.
Να σημειωθεί πως ενώ το 2016 οι Κινέζοι που επέλεξαν ένα πακέτο κρουαζιέρας ανήλθαν σε 2,1 εκατ., ο αριθμός αυτός εκτιμάται πως θα αγγίξει τα 4,5 εκατ. το 2020 για να φτάσει το 2030 τα 10 εκατ.
Ακολουθώντας τις επιταγές της αγοράς και η Costa Cruises, θυγατρική της Carnival Corporation, ξεκίνησε τη ναυπήγηση του «Costa Venezia», το οποίο αποτελεί το πρώτο κρουαζιερόπλοιο που θα ναυπηγηθεί και θα σχεδιαστεί για τις ανάγκες της κινεζικής αγοράς.
Το κρουαζιερόπλοιο ναυπηγείται από τα ιταλικά ναυπηγεία Fincantieri, έχει χωρητικότητα 135.500 τόνων και μεταφορική ικανότητα 5.260 επιβατών.Το πλοίο αναμένεται να παραδοθεί στην Costa Cruises το 2019.
Τον Μάρτιο του 2019 το «Costa Venezia» θα αναχωρήσει από το λιμάνι της Τεργέστης έχοντας ως προορισμό τη Σαγκάη με ενδιάμεσες στάσεις την Ελλάδα, το Ισραήλ, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, τη Μαλαισία, το Βιετνάμ και την Ιαπωνία.
Η Costa Cruises ανακοίνωσε πως έχει αναθέσει στα Fincantieri την κατασκευή και ενός δεύτερου κρουαζιερόπλοιου, αδελφού πλοίου του «Costa Venezia», για την κάλυψη της αγοράς κρουαζιέρας στην Κίνα. Το δεύτερο πλοίο αναμένεται να παραδοθεί το 2020.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ EPA/ALEX HOFFORD
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Μείωση 13,6% σημείωσε το έλλειμμα στο εμπορικό ισοζύγιο της χώρας τον Σεπτέμβριο εφέτος, λόγω της αύξησης της αξίας των εξαγωγών και της μείωσης εκείνης…

Η προσωρινή αναστολή των αμοιβαίων λιμενικών τελών μεταξύ ΗΠΑ-Κίνας φαίνεται πως απέτρεψε σοβαρές αναταράξεις στο θαλάσσιο εμπόριο του Ειρηνικού, προσφέροντας παράλληλα προσωρινή «ανάσα» σε…

Η Ελλάδα είναι σήμερα το σημείο εισόδου για το αμερικανικό Υγροποιημένο Φυσικό Αέριο και πιθανώς και για εγχώριους ενεργειακούς πόρους προς την Ευρώπη, τόνισε…

Η συνεργασία μεταξύ ΗΠΑ και Νότιας Κορέας διευρύνεται διαρκώς, αγγίζοντας νέους τομείς. Πιο συγκεκριμένα, ο Πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, εξήγγειλε ότι η κυβέρνησή…

Σε κατάσταση πέδησης βρέθηκαν οι εξαγωγές προϊόντων από την Κίνα τον περασμένο Οκτώβριο, σύμφωνα με το Reuters. Έπειτα από μήνες έντονης δραστηριότητας εξαγωγών, οπότε…

Νέα μελέτη του ITF Seafarers’ Trust επιβεβαιώνει τις ανησυχίες ότι οι άδειες εξόδου των ναυτικών στα λιμάνια βρίσκονται σε πτώση από την πανδημία και…

Η τεχνολογία μηδενικού άνθρακα και τα ευφυή ναυτιλιακά συστήματα βρίσκονται πλέον στο επίκεντρο της ναυπηγικής έρευνας. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η δημιουργία του…

Η άνοδος των ναύλων των VLCCs έως και τα $100.000/ημέρα, αποτέλεσμα της αύξησης της παραγωγής του OPEC+ και της ζήτησης για θαλάσσιες μεταφορές, οδήγησε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ