
Παρά την αβεβαιότητα που επικρατεί στην αγορά των wet, πολλές είναι οι εταιρείες που τολμούν και προχωρούν σε ναυπηγήσεις νέων πλοίων.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της COSCO Shipping Energy Transportation (CSET) ανακοίνωσε ότι ο Όμιλος πρόκειται να προχωρήσει στην παραγγελία 14 νέων crude oil tankers.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, τα ναυπηγεία Dalian Shipbuilding πρόκειται να αναλάβουν τη ναυπήγηση τεσσάρων εξ αυτών πλοίων, τα οποία θα έχουν χωρητικότητα 32.000 dwt, και άλλων τριών, χωρητικότητας 160.000 dwt.
Επίσης, η CSSC Offshore & Marine Engineering (Group) Company Limited (COMEC) θα ναυπηγήσει άλλα πέντε crude oil tankers, χωρητικότητας 110.000 dwt, ενώ στην China Shipbuilding International Trading ανατέθηκε η ναυπήγηση δύο πλοίων χωρητικότητας 65.000 dwt.
Έχει ενδιαφέρον το μεγάλο εύρος των πλοίων στα οποία θέλει να επενδύσει η COSCO, από τα πιο μικρά έως και τα μεγαλύτερα σε χωρητικότητα.
Όπως ανακοίνωσε εκπρόσωπος του Διοικητικού Συμβουλίου της CSET, οι συμφωνίες για τις ναυπηγήσεις δεν έχουν ακόμα υπογραφεί, ενώ δεν είναι ακόμη γνωστό πότε θα παραδοθούν τα νεότευκτα πλοία στον Όμιλο. Η χρηματοδότηση των ναυπηγήσεων θα πραγματοποιηθεί μέσα από την έκδοση νέων μετοχών του Ομίλου, αξίας $814 εκατ.
Ο Όμιλος για την περίοδο Ιανουαρίου- Σεπτεμβρίου 2017 κατέγραψε καθαρά κέρδη ύψους $187,6 εκατ., μείωση κατά 16,2% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του περασμένου έτους. Τα μειωμένα κέρδη οφείλονται σε μείωση των εσόδων, της τάξεως του 40-60%, που παρατηρήθηκε γενικά στην αγορά των πλοίων μεταφοράς πετρελαίου κατά τους εννέα πρώτους μήνες του τρέχοντος έτους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Στο 8,2% διαμορφώθηκε το ποσοστό της ανεργίας στη χώρα τον Σεπτέμβριο εφέτος, έναντι 9,7% τον Σεπτέμβριο 2024 και του αναθεωρημένου προς τα πάνω 8,2%…

Τα πλοία του παγκόσμιου στόλου που υπόκεινται σε κυρώσεις εξακολουθούν να πληθύνονται με αμείωτους ρυθμούς, με τη μέση ηλικία τους μάλιστα να ξεπερνά τα…

Η υιοθέτηση συστημάτων δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα επί του πλοίου παραμένει ως ένας παράλληλος μηχανισμός μείωσης εκπομπών ρύπων, επιτρέποντας στα υπάρχοντα πλοία να μειώσουν…

Με την ενεργειακή θωράκιση της Κίνας να αποτελεί βασική προτεραιότητα του Πεκίνου, ευοίωνα διαφαίνονται τα «μηνύματα» από την εγχώρια παραγωγή φυσικού αερίου. Σύμφωνα με…

Η επέκταση της CMA CGM στη λιμενική βιομηχανία βαίνει με αμείωτο ρυθμό, με τον γαλλικό κολοσσό των logistics να «ρίχνει δίχτυα» στο Μαρόκο. Συγκεκριμένα,…

Εν μέσω θολών προοπτικών για την επόμενη ημέρα του κλάδου των μεταφορών, η ζήτηση για επιβατικές αερομεταφορές καταγράφει «υψηλές πτήσεις». Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Hapag-Lloyd, με τον γερμανικό κολοσσό να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου…

Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ