
Παρά την αβεβαιότητα που επικρατεί στην αγορά των wet, πολλές είναι οι εταιρείες που τολμούν και προχωρούν σε ναυπηγήσεις νέων πλοίων.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της COSCO Shipping Energy Transportation (CSET) ανακοίνωσε ότι ο Όμιλος πρόκειται να προχωρήσει στην παραγγελία 14 νέων crude oil tankers.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, τα ναυπηγεία Dalian Shipbuilding πρόκειται να αναλάβουν τη ναυπήγηση τεσσάρων εξ αυτών πλοίων, τα οποία θα έχουν χωρητικότητα 32.000 dwt, και άλλων τριών, χωρητικότητας 160.000 dwt.
Επίσης, η CSSC Offshore & Marine Engineering (Group) Company Limited (COMEC) θα ναυπηγήσει άλλα πέντε crude oil tankers, χωρητικότητας 110.000 dwt, ενώ στην China Shipbuilding International Trading ανατέθηκε η ναυπήγηση δύο πλοίων χωρητικότητας 65.000 dwt.
Έχει ενδιαφέρον το μεγάλο εύρος των πλοίων στα οποία θέλει να επενδύσει η COSCO, από τα πιο μικρά έως και τα μεγαλύτερα σε χωρητικότητα.
Όπως ανακοίνωσε εκπρόσωπος του Διοικητικού Συμβουλίου της CSET, οι συμφωνίες για τις ναυπηγήσεις δεν έχουν ακόμα υπογραφεί, ενώ δεν είναι ακόμη γνωστό πότε θα παραδοθούν τα νεότευκτα πλοία στον Όμιλο. Η χρηματοδότηση των ναυπηγήσεων θα πραγματοποιηθεί μέσα από την έκδοση νέων μετοχών του Ομίλου, αξίας $814 εκατ.
Ο Όμιλος για την περίοδο Ιανουαρίου- Σεπτεμβρίου 2017 κατέγραψε καθαρά κέρδη ύψους $187,6 εκατ., μείωση κατά 16,2% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του περασμένου έτους. Τα μειωμένα κέρδη οφείλονται σε μείωση των εσόδων, της τάξεως του 40-60%, που παρατηρήθηκε γενικά στην αγορά των πλοίων μεταφοράς πετρελαίου κατά τους εννέα πρώτους μήνες του τρέχοντος έτους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ