
Παρά το γεγονός ότι οι αναλυτές επισημαίνουν την προτίμηση των πλοιοκτητών προς πλοία μικρής χωρητικότητας, υπάρχουν διεθνείς παίκτες που μεταστρέφουν το ενδιαφέρον τους προς τα μεσαίου και τα μεγάλου μεγέθους πλοία.
Η ναυτιλιακή εταιρεία GoodBulk Ltd., ιδιοκτήτρια και διαχειρίστρια πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, ανακοίνωσε ότι έχει υπογράψει συμφωνία με την επενδυτική εταιρεία CarVal Investors για την απόκτηση έως και 13 πλοίων κατηγορίας Capesize, από εταιρείες- πελάτες της δεύτερης που αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα. Η παράδοση των πλοίων αναμένεται να πραγματοποιηθεί από το τέταρτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους έως και το πρώτο τρίμηνο του 2018.
Ο Πρόεδρος και CEO της GoodBulk, John Michael Radziwill, σχολίασε ότι η συνεργασία της εταιρείας με την CarVal Investors θα συμβάλει περαιτέρω στον στόχο της εταιρείας να οικοδομήσει μια βάση για επενδύσεις σε πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.
Από την πλευρά της CarVal Investors, επικεφαλής επενδυτής ανέφερε χαρακτηριστικά ότι οι ιδρυτές και η διοίκηση της GoodBulk αποτελούν ένα καλό παράδειγμα ενοποίησης στην αγορά των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, η οποία είναι ιδιαίτερα κατακερματισμένη την τελευταία περίοδο.
Η GoodBulk, με έδρα στο Μονακό, ιδρύθηκε τον Δεκέμβριο του 2016 και αποτελεί μια νέα ιδιοκτήτρια και διαχειρίστρια εταιρεία πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου. Στόχος της εταιρείας είναι να διαθέτει στόλο μόνο από μεταχειρισμένα bulk carriers, χωρητικότητας 50.000 έως 210.000 DWT, τα οποία να πληρούν τα πρότυπα υψηλών προδιαγραφών. Επιπλέον η Goodbulk στοχεύει σε προσέλκυση επενδυτών και funds που έχουν εμπειρία στην αγορά των dry bulk carriers.
Ο όμιλος διαθέτει 12 dry bulk carriers, εκ των οποίων 2 Supramaxes, 1 Panamax και 9 Capesizes.
Φωτό: goodbulk.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Ιουνίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών Χρονικών…
Σε μια περίοδο έντονου μετασχηματισμού για τη ναυτιλία, όπου οι πρακτικές για περιβαλλοντική βιωσιμότητα επαναπροσδιορίζουν τα δεδομένα μέσω υιοθέτησης νέων τεχνολογιών, η ανάγκη για…
Οι αρχές του Ιράν δεν έκρυψαν τις «σοβαρές αμφιβολίες» τους για την πρόθεση του Ισραήλ να τηρήσει την κατάπαυση του πυρός, σε εφαρμογή από…
Εξ αφορμής της έναρξης ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, η BIMCO προχώρησε σε έκδοση έκθεσης αναφορικά με τις εκτιμώμενες ανακατατάξεις στην αγορά της…
Η Red Sea Gateway Terminal (RSGT) της Σαουδικής Αραβίας ανακοίνωσε τη στρατηγική επέκτασή της σε τερματικούς σταθμούς πολλαπλών χρήσεων (multi-purpose) σε τέσσερις υφιστάμενες στρατηγικές…
Απόφαση-ορόσημο για την ενίσχυση της προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος και των παράκτιων κοινοτήτων έλαβαν πρόσφατα οι Υπουργοί Περιβάλλοντος 15 ευρωπαϊκών κρατών. Στο πλαίσιο συνάντησης…
Πτώση καταγράφουν οι τιμές του πετρελαίου στις αρχές της τρέχουσας εβδομάδας, έπειτα από την κατακόρυφη άνοδο που πυροδότησε πρόσφατα η σύγκρουση Ισραήλ-Ιράν. Σύμφωνα με…
Σαν κεραυνός εν αιθρία «έπεσε» στις 25 Ιουνίου η είδηση ότι η Shell και η BP συμμετείχαν πρόσφατα σε συνομιλίες για συγχώνευση των δραστηριοτήτων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ