
Η OOCL, από τον περασμένο Ιούλιο, βρίσκεται σε διαδικασία εξαγοράς της από την COSCO Shipping. Για την ολοκλήρωση της εξαγοράς αναμένεται έγκριση από την Ευρωπαϊκή Ένωση και από τις ρυθμιστικές αρχές της Κίνας.
Ποια είναι όμως η ΟΟCL και πόσο αισιόδοξη θα πρέπει να είναι η κινεζική COSCO για τη στρατηγική της κίνηση αυτή;
Κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του τρέχοντος έτους, η Orient Overseas Container Line (OOCL) μετέφερε 1,59 εκατ. TEUs, αύξηση ύψους 5%, συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.
Στη διαδρομή Ασίας- Ευρώπης καταγράφηκε η μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση των μεταφορών της OOCL, καθώς 297.897 TEUs μεταφέρθηκαν το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, αυξημένα κατά 24,7% σε σχέση με πέρυσι.
Οι εμπορικές ροές στη διαδρομή του Ειρηνικού Ωκεανού ανήλθαν σε 474.794 TEUs για την ίδια περίοδο, αύξηση ύψους 14,1% σε σχέση με πέρυσι, ενώ στη διαδρομή του Ατλαντικού Ωκεανού οι μεταφορές ανήλθαν σε 110.942 TEUs.
Το μεγαλύτερο μέρος των εμπορικών ροών της εταιρείας καταγράφηκε μεταξύ των ασιατικών χωρών και μεταξύ Ασίας- Αυστραλίας (715.693 TEUs).
Τα συνολικά έσοδα που κατέγραψε η εταιρεία το τρίτο τρίμηνο του 2017 ανήλθαν σε $1,45 δις, αυξημένα κατά 26,5%, συγκριτικά με τα έσοδα της αντίστοιχης περιόδου του περασμένου έτους.
Αναφορικά με τους εννέα πρώτους μήνες του τρέχοντος έτους, τα συνολικά έσοδα της OOCL σημείωσαν αύξηση της τάξεως του 19% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, ενώ ο συνολικός όγκος του μεταφερόμενου φορτίου της αυξήθηκε κατά 6,2%.
Εφόσον ολοκληρωθεί η εξαγορά της OOCL από την COSCO θα δημιουργηθεί η τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, η οποία θα διαθέτει στόλο 400 πλοίων.
Φωτό: oocl.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Από τις 17 Ιουνίου 2025, όλα τα πλοία με μήκος μεγαλύτερο των 24 μ. που εισέρχονται στα ύδατα της Βραζιλίας θα πρέπει να καταφθάνουν…
Την καθοδική τους πορεία συνέχισαν οι ναύλοι των containerships την προηγούμενη εβδομάδα, με τη ναυλαγορά να καταγράφει απώλειες για τέταρτη διαδοχική εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο…
Ο λιμένας του Αμβούργου πρόκειται να εισέλθει σε νέα εποχή, μετά τις επικείμενες επενδύσεις δισεκατομμυρίων, που ανακοίνωσε στις 4 Ιουλίου η Αρχή του ομώνυμου…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ