
Η DP World, ένας από τους μεγαλύτερους διαχειριστές τερματικών σταθμών εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, με έδρα το Εμιράτο του Ντουμπάι, στα ΗΑΕ, ανακοίνωσε ότι κατέγραψε κέρδη ύψους $606 εκατ. το πρώτο εξάμηνο του 2017, σε παρόμοια επίπεδα με τα κέρδη που είχε την αντίστοιχη περίοδο του περασμένου έτους ($608 εκατ.).
Τα έσοδα της εταιρείας ανήλθαν σε $2,29 δις το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, αυξημένα κατά 9,6% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, ενώ αύξηση παρατηρήθηκε και στον όγκο του διαχειριζόμενου φορτίου της κατά 8,2%, φτάνοντας τα 34 εκατ. TEUs.
Αναφορικά με το δεύτερο εξάμηνο του 2017, ο Πρόεδρος της DP World, Σουλτάνος bin Sulayem, ανέφερε ότι αναμένεται μεγαλύτερος όγκος διαχειριζόμενου φορτίου από την εταιρεία. Επιπλέον επεσήμανε ότι η εταιρεία έχει προβεί σε επενδύσεις $595 εκατ. και σε εξαγορές $170 εκατ.
Τοπικά μέσα ενημέρωσης στον Αραβικό Κόλπο τονίζουν ωστόσο το αρνητικό αντίκτυπο που έχει για τα οικονομικά αποτελέσματα της DP World, η απαγόρευση από τους τερματικούς της σταθμούς όσων πλοίων έρχονται από το Κατάρ λόγω του μποϊκοτάζ της Ντόχα από το Ντουμπάι και από άλλες αραβικές χώρες.
Το λιλιπούτειο Εμιράτο του Ντουμπάι, με την πλήρη στήριξη του “μεγάλου αδερφού” Άμπου Ντάμπι έχει ως στρατηγική προτεραιότητα την παγκόσμια κυριαρχία του όχι μόνο στον τουρισμό και στις υπηρεσίες αλλά και στο χάρτη των θαλασσινών και αεροπορικών μεταφορών. Μετά το επιτυχημένο μοντέλο αναπτυξης της αεροπορικής εταιρείας Emirates, με έδρα το αεροδρόμιο του Ντουμπάι, το Dubai Maritime City και η DP World αποτελούν τα νέα στοιχήματα του πριγκηπικού θρόνου που απ’ όσο φαίνεται μάλλον βρίσκονται σε τροχιά διαρκούς ανάπτυξης και επέκτασης παρά τις δύσκολες εποχές για το εμπόριο, τη ναυτιλία αλλά και τη γεωπολιτκή αστάθεια στην περιοχή.
Φωτό: dpworld.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ