
Η DP World, ένας από τους μεγαλύτερους διαχειριστές τερματικών σταθμών εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, με έδρα το Εμιράτο του Ντουμπάι, στα ΗΑΕ, ανακοίνωσε ότι κατέγραψε κέρδη ύψους $606 εκατ. το πρώτο εξάμηνο του 2017, σε παρόμοια επίπεδα με τα κέρδη που είχε την αντίστοιχη περίοδο του περασμένου έτους ($608 εκατ.).
Τα έσοδα της εταιρείας ανήλθαν σε $2,29 δις το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, αυξημένα κατά 9,6% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, ενώ αύξηση παρατηρήθηκε και στον όγκο του διαχειριζόμενου φορτίου της κατά 8,2%, φτάνοντας τα 34 εκατ. TEUs.
Αναφορικά με το δεύτερο εξάμηνο του 2017, ο Πρόεδρος της DP World, Σουλτάνος bin Sulayem, ανέφερε ότι αναμένεται μεγαλύτερος όγκος διαχειριζόμενου φορτίου από την εταιρεία. Επιπλέον επεσήμανε ότι η εταιρεία έχει προβεί σε επενδύσεις $595 εκατ. και σε εξαγορές $170 εκατ.
Τοπικά μέσα ενημέρωσης στον Αραβικό Κόλπο τονίζουν ωστόσο το αρνητικό αντίκτυπο που έχει για τα οικονομικά αποτελέσματα της DP World, η απαγόρευση από τους τερματικούς της σταθμούς όσων πλοίων έρχονται από το Κατάρ λόγω του μποϊκοτάζ της Ντόχα από το Ντουμπάι και από άλλες αραβικές χώρες.
Το λιλιπούτειο Εμιράτο του Ντουμπάι, με την πλήρη στήριξη του “μεγάλου αδερφού” Άμπου Ντάμπι έχει ως στρατηγική προτεραιότητα την παγκόσμια κυριαρχία του όχι μόνο στον τουρισμό και στις υπηρεσίες αλλά και στο χάρτη των θαλασσινών και αεροπορικών μεταφορών. Μετά το επιτυχημένο μοντέλο αναπτυξης της αεροπορικής εταιρείας Emirates, με έδρα το αεροδρόμιο του Ντουμπάι, το Dubai Maritime City και η DP World αποτελούν τα νέα στοιχήματα του πριγκηπικού θρόνου που απ’ όσο φαίνεται μάλλον βρίσκονται σε τροχιά διαρκούς ανάπτυξης και επέκτασης παρά τις δύσκολες εποχές για το εμπόριο, τη ναυτιλία αλλά και τη γεωπολιτκή αστάθεια στην περιοχή.
Φωτό: dpworld.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Ο Ντ. Τραμπ διατάσσει «πλήρη και απόλυτο αποκλεισμό» των δεξαμενόπλοιων που κινούνται προς και από τη Βενεζουέλα. Ο Ντόναλντ Τραμπ διεμήνυσε χθες Τρίτη ότι…

Σε μια σημαντική κίνηση ανανέωσης του στόλου της, η Hapag-Lloyd υπέγραψε συμβόλαιο με τα κινεζικά ναυπηγεία CIMC Raffles για τη ναυπήγηση οκτώ νέων πλοίων…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ