
Σύμφωνα με την China Association of the National Shipbuilding Industry (CANSI), από τις αρχές του 2017 έως και τον περασμένο Ιούλιο έχουν συρρικνωθεί οι παραγγελίες για νέα πλοία από τα ναυπηγεία της Κίνας, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του περασμένου έτους. Συγκεκριμένα στα τέλη του περασμένου Ιουλίου οι συνολικές παραγγελίες των κινέζικων ναυπηγείων έφταναν τη συνολική χωρητικότητα 80,28 εκατ. DWT, μειωμένη κατά 31,5% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2016 και 19,5% σε σχέση με τα τέλη του περασμένου έτους.
Τον Ιούλιο του 2017 οι παραγγελίες στα κινέζικα ναυπηγεία ήταν αρκετά μειωμένες σε σχέση με τον Ιουνίο του ιδίου έτους (82,84 εκατ. DWT) αλλά και σε σχέση με το Φεβρουάριο του 2017 οπότε και κατεγράφησαν οι περισσότερες παραγγελίες του έτους (92,07 εκατ. DWT).
Οι μειωμένες παραγγελίες των κινέζικων ναυπηγείων, σύμφωνα με την CANSI, είναι απόρροια του χαμηλού αριθμού των νέων παραγγελιών που έχουν λάβει τα ναυπηγεία της χώρας, καθώς από τον Ιανουάριο έως και τον Ιούλιο του 2017 έχουν λάβει παραγγελίες για πλοία συνολικής χωρητικότητας 13,24 εκατ. DWT, αριθμός που αποτελεί μείωση κατά 25,1% συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2016.
Σε ό,τι αφορά τις ναυπηγήσεις νέων πλοίων από τις αρχές του έτους έως τον περασμένο Ιούλιο, αυτές αφορούν πλοία συνολικής χωρητικότητας 29,78 εκατ. DWT, κατακόρυφη πτώση ύψους 55,1% σε σχέση με πέρυσι.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις της CANSI, τα 80 κύρια ναυπηγεία της Κίνας από τις αρχές του τρέχοντος έτους έως και τα τέλη του περασμένου Ιουλίου είχαν από τις δραστηριότητές τους έσοδα ύψους $22,5 δις, μείωση 9% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2016, ενώ τα κέρδη που απέκτησαν την ίδια περίοδο φέτος ήταν της τάξεως των $268,8 εκατ., μείωση κατά 28% σε σχέση με πέρυσι.
Φωτό: jinglushipyard.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
O Ευρωπαϊκός Οργανισμός Θαλάσσιων Λιμένων (ESPO), μέσω ανακοίνωσής του, προτρέπει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τα κράτη-μέλη να καταρτίσουν ένα ισχυρό όργανο χρηματοδότησης αναφορικά με…
Το EMMYS Yacht Show επιστρέφει στον Πόρο από τις 7 έως τις 10 Μαΐου 2026, με ανανεωμένο όραμα και έμφαση στη σύγχρονη εμπειρία θαλάσσιου…
Ο βορειοκορεάτης ηγέτης Κιμ Γιονγκ Ουν διαβεβαίωσε τον επικεφαλής της ρωσικής διπλωματίας Sergey Lavrov για την «άνευ όρων» υποστήριξή του στη Ρωσία στον συνεχιζόμενο…
Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται κύμα επιθέσεων σε εμπορικά πλοία ένεκα της γεωπολιτικής έντασης που επικρατεί κυρίως στη Μέση Ανατολή. Μάλιστα, σε αρκετές περιπτώσεις, οι…
Η προκαταρκτική έρευνα της Υπηρεσίας Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων (AAIB) για το αεροπορικό δυστύχημα της Air India, που κόστισε τη ζωή σε 260 ανθρώπους, καταδεικνύει…
Αύξηση 0,8% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάιο του 2025 σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Μαΐου 2024, έναντι αύξησης…
Ο Σύνδεσμος Μεσιτών Ναυτιλιακών Συμβάσεων (HSA), ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία την επετειακή διοργάνωση του Pireas 2025, τιμώντας τα 50 χρόνια από την ίδρυση του…
Η Seaven Tanker & Dry Management Inc. ανακοινώνει την απόκτηση του 20ού πλοίου του στόλου της με ελληνική σημαία, επιβεβαιώνοντας έμπρακτα τη δέσμευσή της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ