
Με δελτίο Τύπου η A.P. Moller- Maersk ανακοίνωσε ότι το δεύτερο τρίμηνο του 2017 κατέγραψε έσοδα ύψους $9,6 δις, αύξηση κατά 8,4% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του περασμένου έτους, λόγω κυρίως των αυξημένων ναύλων στον χώρο δραστηριοποίησης της Maersk Line. Τα κέρδη για την ίδια περίοδο αυξήθηκαν από $134 εκατ. το 2016 σε $389 εκατ. το τρέχον έτος, με την Maersk Line να συνεισφέρει κυρίως σε αυτά τα κέρδη ($327 εκατ.), λόγω της βελτιωμένης αγοράς των εμπορευματοκιβωτίων.
Αντίθετα, όπως αναφέρεται στο δελτίο Τύπου της εταιρείας, η Maersk Tankers και η APM Terminals κατέγραψαν το δεύτερο τρίμηνο του έτους ζημιές ύψους $483 εκατ. και $100 εκατ., αντίστοιχα, λόγω των χαμηλών ναύλων στην spot αγορά για τα δεξαμενόπλοια και από απομειώσεις αξιών σε τερματικούς σταθμούς που διαχειρίζεται η εταιρεία.
Στα τέλη του περασμένου Ιουνίου, η A.P. Moller – Maersk δέχτηκε κυβερνοεπίθεση από τον ιό “Not Petya”, με αποτέλεσμα η εταιρεία να αναγκαστεί να διακόψει ορισμένες από τις λειτουργίες της, ιδιαίτερα στον χώρο της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Ο CEO της εταιρείας, κ. Soren Skou, ανέφερε ότι το γεγονός αυτό εκτιμάται ότι θα οδηγήσει σε απώλεια εσόδων έως και $300 εκατ, η οποία θα καταγραφεί στα οικονομικά αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου του τρέχοντος έτους.
Σε ό,τι αφορά τους στόχους της εταιρείας για το 2017, παρά τον αρνητικό αντίκτυπο που είχαν οι κυβερνοεπιθέσεις στα οικονομικά της, η Maersk επιδιώκει να αυξήσει την κερδοφορία της μέχρι τα τέλη του τρέχοντος έτους σε ανώτερα επίπεδα συγκριτικά με αυτά του περασμένου έτους ($711 εκατ.)
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/INGO WAGNER
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Ιουνίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών Χρονικών…
Σε μια περίοδο έντονου μετασχηματισμού για τη ναυτιλία, όπου οι πρακτικές για περιβαλλοντική βιωσιμότητα επαναπροσδιορίζουν τα δεδομένα μέσω υιοθέτησης νέων τεχνολογιών, η ανάγκη για…
Οι αρχές του Ιράν δεν έκρυψαν τις «σοβαρές αμφιβολίες» τους για την πρόθεση του Ισραήλ να τηρήσει την κατάπαυση του πυρός, σε εφαρμογή από…
Εξ αφορμής της έναρξης ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, η BIMCO προχώρησε σε έκδοση έκθεσης αναφορικά με τις εκτιμώμενες ανακατατάξεις στην αγορά της…
Η Red Sea Gateway Terminal (RSGT) της Σαουδικής Αραβίας ανακοίνωσε τη στρατηγική επέκτασή της σε τερματικούς σταθμούς πολλαπλών χρήσεων (multi-purpose) σε τέσσερις υφιστάμενες στρατηγικές…
Απόφαση-ορόσημο για την ενίσχυση της προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος και των παράκτιων κοινοτήτων έλαβαν πρόσφατα οι Υπουργοί Περιβάλλοντος 15 ευρωπαϊκών κρατών. Στο πλαίσιο συνάντησης…
Πτώση καταγράφουν οι τιμές του πετρελαίου στις αρχές της τρέχουσας εβδομάδας, έπειτα από την κατακόρυφη άνοδο που πυροδότησε πρόσφατα η σύγκρουση Ισραήλ-Ιράν. Σύμφωνα με…
Σαν κεραυνός εν αιθρία «έπεσε» στις 25 Ιουνίου η είδηση ότι η Shell και η BP συμμετείχαν πρόσφατα σε συνομιλίες για συγχώνευση των δραστηριοτήτων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ