
Η Diana Shipping Inc. ανακοίνωσε ότι χροναύλωσε το φορτηγό πλοίο της m/v Maia, χωρητικότητας 82.193 DWT και κατηγορίας Kamsarmax, στην ολλανδική εταιρεία Glencore Agriculture B.V. Η ολλανδική εταιρεία, με έδρα στο Ρότερνταμ, θα χρονοναυλώσει το πλοίο έναντι $10.125/ημέρα, για περίοδο 12 έως και 15 μηνών. Η χρονοναύλωση εκτιμάται ότι θα αποφέρει στην Diana Shipping Inc. ακαθάριστα έσοδα ύψους $3,65 εκατ. περίπου.
Πρόσφατα η εταιρεία είχε ανακοινώσει χρονοναυλώσεις για τρία ακόμη πλοία της, το m/v Medusa, το m/v Thetis και το m/v Artemis.
Ο στόλος της Diana Shipping Inc. αποτελείται σήμερα από 51 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου (4 Newcastlemax, 14 Capesize, 5 Post-Panamax, 5 Kamsarmax και 23 Panamax). Η συνολική μεταφορική ικανότητα των πλοίων της ανέρχεται περίπου σε 5,9 εκατ. DWT.
Φωτό: dianashippinginc.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Από τις 17 Ιουνίου 2025, όλα τα πλοία με μήκος μεγαλύτερο των 24 μ. που εισέρχονται στα ύδατα της Βραζιλίας θα πρέπει να καταφθάνουν…
Την καθοδική τους πορεία συνέχισαν οι ναύλοι των containerships την προηγούμενη εβδομάδα, με τη ναυλαγορά να καταγράφει απώλειες για τέταρτη διαδοχική εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο…
Ο λιμένας του Αμβούργου πρόκειται να εισέλθει σε νέα εποχή, μετά τις επικείμενες επενδύσεις δισεκατομμυρίων, που ανακοίνωσε στις 4 Ιουλίου η Αρχή του ομώνυμου…
Ο Ντόναλντ Τραμπ γνωστοποίησε χθες, Πέμπτη 10 Ιουλίου, ότι έχει αποφασίσει να προχωρήσει στην επιβολή επιπρόσθετων τελωνειακών δασμών 35% στα καναδικά προϊόντα που εισάγουν…
Η αύξηση της παγκόσμιας ζήτησης για υποδομές κέντρων δεδομένων (data centers) καθιστά τα υπάρχοντα ηλεκτρικά δίκτυα ανίσχυρα να παρέχουν την απαιτούμενη ισχύ στον σωστό…
Νωχελική παραμένει η δραστηριότητα στις αγοραπωλησίες πλοίων το 2025. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Allied, 703 πλοία χωρητικότητας 48,4 εκατ. dwt άλλαξαν χέρια…
Αναντίρρητα, η αποανθρακοποίηση βρίσκεται στην κορυφή της ατζέντας πλήθους βιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένης και της ναυτιλίας. Στο πλαίσιο αυτό, τα κράτη, ειδικότερα αυτά της ΕΕ, αναζητούν…
Εν μέσω του εμπορικού πολέμου μεταξύ των μεγαλύτερων οικονομιών του κόσμου, η Κίνα έχει προβεί σε ενέργειες για διαφοροποίηση των εισαγωγών της σε ορισμένα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ