
															Η Διοίκηση Ναυτικής Ασφάλειας (MSA) της Κίνας έχει ξεκινήσει ειδικές επιθεωρήσεις σε φορτηγά πλοία από τις 15 Ιουνίου έως τις 31 Δεκεμβρίου 2017. Η επιθεώρηση θα πραγματοποιείται σε συνδυασμό με τις επιθεωρήσεις Port State Control (PSC) και τις επιθεωρήσεις Flag State Control (FSC).
Σε μια προσπάθεια να διασφαλιστεί η ασφάλεια της ζωής στη θάλασσα, τα φορτηγά πλοία ηλικίας άνω των 15 χρόνων και χωρητικότητας άνω των 10.000 κόρων ολικής χωρητικότητας τα οποία εκτελούν διεθνή δρομολόγια θα έχουν προτεραιότητα στην επιθεώρηση.
Η επιθεώρηση φορτηγών πλοίων τα οποία μετατράπηκαν από δεξαμενόπλοια χωρίς την ειδική επιθεώρηση δεν θα περιορίζεται από χρονικά παράθυρα. Εκτός από ειδικές περιπτώσεις, τα φορτηγά πλοία τα οποία μετατράπηκαν από δεξαμενόπλοια θα πρέπει να υποβληθούν σε επιθεώρηση Port State στο πρώτο λιμάνι που θα προσεγγίσουν μετά την έναρξη της εκστρατείας.
Η επιθεώρηση θα διενεργείται σύμφωνα με τα καθιερωμένα διαστήματα επιθεωρήσεων του Tokyo MOU για επιλεγμένα πλοία, ενώ θα επικεντρώνεται στην δομή του πλοίου και στις δεξαμενές έρματος. Οι αξιωματικοί του PSC ενδέχεται να ζητήσουν να ανοιχτούν οι δεξαμενές έρματος για εσωτερική εξέταση. Ανάμεσα στα στοιχεία που θα ελέγχονται περιλαμβάνονται το πλάνο φόρτωσης/εκφόρτωσης που έχει συμφωνηθεί από το πλοίο και τον τερματικό σταθμό, το εγκεκριμένο εγχειρίδιο για cargo/ballast operation, έγγραφα σχετικά με το ESP, αναφορές μετρήσεων πάχους, η στεγανότητα των hatch covers, τα πλαίσια των χώρων φορτίου, τα bulkheads και οι δεξαμενές έρματος.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ένοπλοι επιτέθηκαν σήμερα σε δεξαμενόπλοιο στα ανοικτά των ακτών της Μογκαντίσου, πυροβολώντας εναντίον του πλοίου αφού προσπάθησαν να επιβιβαστούν σε αυτό, στο πρώτο φερόμενο…

Εξ αφορμής της επικείμενης δημοσίευσης του STIP – Σχεδίου Επενδύσεων για Βιώσιμες Μεταφορές, η A4E και η European Shipowners | ECSA επαναλαμβάνουν το αίτημά…

Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ