
Οι Φιλιππίνες αποτελούν αναδυόμενο προορισμό κρουαζιέρας, καθώς τα τελευταία χρόνια παρατηρείται ένα αυξανόμενο ενδιαφέρον από εταιρείες (όπως η Royal Caribbean και η Star Cruises) για προγράμματα κρουαζιέρας προς τη νησιωτική χώρα. Για το λόγο αυτό επιδιώκουν την ανάπτυξη των απαιτούμενων υποδομών για την εξυπηρέτηση μεγάλων κρουαζιερόπλοιων.
Οι προσεγγίσεις κρουαζιερόπλοιων στις Φιλιππίνες το διάστημα 2014-2016 έχουν αυξηθεί κατά 27,8%, ενώ ενδιαφέρον έχει ότι η νησιωτική χώρα αναμένει να υποδεχτεί συνολικά μέσα στο 2017 γύρω στους 122.000 επιβάτες κρουαζιέρας. Η υφυπουργός Τουρισμού, κα Katherine de Castro, έχει επισημάνει ότι η κρουαζιέρα αποτελεί μια από τις προτεραιότητες του Υπουργείου για το 2017 και αυτός είναι ο λόγος που πρόκειται να κατασκευαστούν νέοι τερματικοί σταθμοί κρουαζιέρας στην χώρα.
Συγκεκριμένα, μέσα στα σχέδια του Υπουργείου είναι η κατασκευή ενός λιμανιού κρουαζιέρας στη Μανίλα που θα είναι σε θέση να εξυπηρετεί κρουαζιερόπλοια μεταφορικής ικανότητας άνω των 3.000 επιβατών. Επίσης, αξίζει να αναφερθεί ότι το Υπουργείο Τουρισμού των Φιλιππινών, η Royal Caribbean και η τοπικοί φορείς της επαρχίας Aklan, υπέγραψαν συμφωνία για την προώθηση της δραστηριότητας κρουαζιέρας στην περιοχή, με τη Royal Caribbean να παρέχει την τεχνική και την οικονομική υποστήριξη της κατασκευής ενός τερματικού σταθμού πολλαπλής χρήσης στην πόλη Caticlan, η οποία βρίσκεται κοντά στην παραλία Boracay, την δημοφιλέστερη των Φιλιππινών.
Ο Αντιπρόεδρος της Royal Caribbean, κ. John Tercek, σχολίασε ότι οι Φιλιππίνες μπορούν να αποτελέσουν έναν σημαντικό κόμβο κρουαζιέρας, χαρακτηρίζοντας τη νησιωτική χώρα ως τη μελλοντική Καραϊβική της Ασίας.
Φωτό: royalcaribbean.it
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Την παραλαβή ενός νεότευκτου LNG carrier, που θα ναυλωθεί στον καταριανό κολοσσό QatarEnergy, ανακοίνωσε η Knutsen LNG France. To «MRAIKH», μεταφορικής ικανότητας 174.000 κ.μ.,…
Σε νέα εποχή εισέρχεται πλέον η γαλλική ναυτιλιακή εταιρεία Louis Dreyfus Armateurs (LDA). Σύμφωνα με ανακοίνωσή της, η οικογένεια Louis Dreyfus, μέτοχος της LDA,…
Μπλόκο στα μεγάλα κρουαζιερόπλοια στήνουν οι Κάννες, με το δημοτικό συμβούλιο του γαλλικού θερέτρου να λαμβάνει την απόφαση να απαγορεύσει από το επόμενο έτος…
Η Σαγκάη σημείωσε πρόσφατα μια σημαντική επιτυχία, ολοκληρώνοντας την πρώτη στον κόσμο μεταφορά υγρού CO₂ από πλοίο σε πλοίο. Η μεταφορά έλαβε χώρα στο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ