
Ο πλοιοκτήτης και ιδιοκτήτης του ΑΝΤ1 Μίνωας Κυριακού πέθανε σήμερα το απόγευμα, σε ηλικία 75 ετών.
Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ, ο θάνατός του οφείλεται σε ανακοπή καρδιάς.
Ο Μίνωας Κυριακού είχε γεννηθεί στις 31 Μαΐου του 1942. Είχε πραγματοποιήσει τις σπουδές του σε Γαλλία και Ελβετία. Γόνος οικογένειας εφοπλιστών με μακρά ναυτική παράδοση, που ξεκινά από τις αρχές του 20ού αιώνα και με καταγωγή από την Κωνσταντινούπολη, όπως σημειώνουν στο βιβλίο τους “Leadership in World Shipping: Greek Family Firms in International Business”, οι Γιάννης Θεοτοκάς και Τζελίνα Χαρλαύτη.
Ο Μίνωας Κυριακού εισήλθε στον χώρο της οικογενειακής επιχείρησης ήδη από τα 17 του χρόνια και σε ηλικία 23 ετών, το 1965, ίδρυσε την Athenian Tankers Management SA.
Με την επιστροφή του από τις ΗΠΑ στα μέσα της δεκαετίας του 1970 αναλαμβάνει τα ηνία της οικογενειακής ναυτιλιακής επιχείρησης από τον πατέρα του, Ξενοφώντα Κυριακού.
Το 1976, ίδρυσε δύο εταιρείες εμπορίου πετρελαιοειδών, την Bacoil International και την Athenian Oil Trading Inc.
Στα τέλη της δεκαετίας του ’80 ο Μίνωας Κυριακού δραστηριοποιήθηκε ενεργά και στον χώρο των μαζικών μέσων ενημέρωση με την ίδρυση του ραδιοφωνικού σταθμού ANT1 FM 97.2, ενώ το 1989, ένα έτος μετά την ίδρυση του ραδιοφωνικού σταθμού, εγκαινιάστηκε και η τηλεόραση του ΑΝΤ1.
Ο ‘Ομιλος ΑΝΤΕΝΝΑ, ο οποίος ιδρύθηκε το 1999, σήμερα δραστηριοποιείται τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων.
Ο Μίνωας Κυριακού είχε διατελέσει, επίσης, πρόεδρος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής (2004-2009) , είχε αναλάβει τη διοίκηση του Πανελληνίου Γ.Σ. και συνέβαλε στην αναβίωση του διεθνούς αθλητικού μίτινγκ «Τσικλητήρια».
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΠΕΛΤΕΣ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Οι αμερικανικές εταιρείες αεροπορικών μεταφορών εμπορευμάτων UPS και FedEx ανακοίνωσαν την Παρασκευή 7 Noεμβρίου ότι καθήλωσαν τους στόλους των αεροσκαφών τους, με περισσότερα από…

Ανοδική πορεία χάραξε η ναυλαγορά των LNG carriers εντός του Οκτωβρίου, σύμφωνα με την Intermodal. Κατά τις τελευταίες ημέρες του περασμένου μήνα, οι ναύλοι…

Η κατασκευή κρουαζιερόπλοιων συνιστά μια εξίσου έντονη δραστηριότητα στον χώρο της ναυτιλίας, με σημαντικά κεφάλαια να κατανέμονται για τη ναυπήγηση των πολυτελών πλοίων. Σύμφωνα…

Την εστίασή της στην αγορά των product tankers επιβεβαίωσε η Euroholdings Ltd, με την απόκτηση ενός MR product tanker, χωρητικότητας 50.000 dwt. Το εν…

Πτώση κατέγραψε η μετοχή της Maersk την Πέμπτη 6 Νοεμβρίου στον απόηχο των εκτιμήσεων για χαμηλότερα του αναμενομένου κέρδη του δανέζικου κολοσσού. Τα κέρδη…

The third Lofrans’ & MAX POWER Convention unfolded this October at the breathtaking LaLiBay Resort & Spa on Aegina Island. Τhe convention has become…

Οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Ελλάδα υπέγραψαν σήμερα στην Αθήνα κοινή Διακήρυξη Οικονομικής Ασφάλειας, η οποία αποτυπώνει μια νέα γεωπολιτική πραγματικότητα: η οικονομική ασφάλεια…

Εκ νέου σήμα κινδύνου εξέπεμψε η UK Maritime Trade Operations (UKMTO) στα ανοικτά της Σομαλίας, λίγες μόνο 24ωρα μετά το ρεσάλτο Σομαλών πειρατών σε ελληνόκτητο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ