
Η Navios Maritime Partners L.P. ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2017, σύμφωνα με τα οποία η εταιρεία κινήθηκε πτωτικά τόσο σε ό,τι αφορά τον κύκλο εργασιών όσο και σε κέρδη.
Αναλυτικότερα, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε $42,4 εκατ. μειωμένος κατά 19,8% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2016 ($45,6 εκατ.), με ζημίες $5,7 εκατ. (ή $0,06/μετοχή) έναντι κερδών $0,2 εκατ. το 2016. Τα εναρμονισμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (Adjusted EBITDA) ανήλθαν σε $25,8 εκατ. Το Time Charter Equivalent για το τρίμηνο έφτασε τα $14.671, ενώ το ποσοστό χρήσης του στόλου (fleet utilization) άγγιξε το 99,8%.
Κατά το πρώτο τέταρτο του έτους, η εταιρεία ήλθε σε συμφωνία για την αναχρηματοδότηση των δανειακών της υποχρεώσεων μεταθέτοντας τις πληρωμές της για το 2020. Επίσης, η εταιρεία προχώρησε στην απόκτηση πέντε πλοίων ξηρού φορτίου – τρία Capesize και δύο Panamax – με το συνολικό τίμημα να ανέρχεται στα $113,9 εκατ.
Επίσης, όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, τον Απρίλιο η εταιρεία συμφώνησε με την Rickmers Maritime Trust (RMT) για την απόκτηση του στόλου της που αριθμεί 14 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, με τη Navios Maritime Partners να καταβάλλει $113 εκατ., μέσω νέας εταιρείας, της Navios Maritime Containers Inc.
Η Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Navios Maritime Partners, κα. Αγγελική Φράγκου, σχολίασε ότι «είμαστε ευτυχείς με τα αποτελέσματα που πετύχαμε καθώς ερχόμαστε από τη χειρότερη χρονιά στην αγορά των dry bulk, με τον δείκτη BDI να φτάνει σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα κατά το τελευταίο τέταρτο του 2016 και τα containers να αντιμετωπίζουν σειρά προκλήσεων» και συνέχισε «με σωστή και πειθαρχημένη διαχείριση και περιορισμό του κόστους, η Navios Partners ξεπέρασε την καταιγίδα και μέσω καινοτόμων πρωτοβουλιών και δράσεων βρίσκεται σε θέση πλήρους ανάκαμψης […]».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
O Ευρωπαϊκός Οργανισμός Θαλάσσιων Λιμένων (ESPO), μέσω ανακοίνωσής του, προτρέπει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τα κράτη-μέλη να καταρτίσουν ένα ισχυρό όργανο χρηματοδότησης αναφορικά με…
Το EMMYS Yacht Show επιστρέφει στον Πόρο από τις 7 έως τις 10 Μαΐου 2026, με ανανεωμένο όραμα και έμφαση στη σύγχρονη εμπειρία θαλάσσιου…
Ο βορειοκορεάτης ηγέτης Κιμ Γιονγκ Ουν διαβεβαίωσε τον επικεφαλής της ρωσικής διπλωματίας Sergey Lavrov για την «άνευ όρων» υποστήριξή του στη Ρωσία στον συνεχιζόμενο…
Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται κύμα επιθέσεων σε εμπορικά πλοία ένεκα της γεωπολιτικής έντασης που επικρατεί κυρίως στη Μέση Ανατολή. Μάλιστα, σε αρκετές περιπτώσεις, οι…
Η προκαταρκτική έρευνα της Υπηρεσίας Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων (AAIB) για το αεροπορικό δυστύχημα της Air India, που κόστισε τη ζωή σε 260 ανθρώπους, καταδεικνύει…
Αύξηση 0,8% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάιο του 2025 σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Μαΐου 2024, έναντι αύξησης…
Ο Σύνδεσμος Μεσιτών Ναυτιλιακών Συμβάσεων (HSA), ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία την επετειακή διοργάνωση του Pireas 2025, τιμώντας τα 50 χρόνια από την ίδρυση του…
Η Seaven Tanker & Dry Management Inc. ανακοινώνει την απόκτηση του 20ού πλοίου του στόλου της με ελληνική σημαία, επιβεβαιώνοντας έμπρακτα τη δέσμευσή της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ