
Η ΕΕΝΜΑ με δελτίο Τύπου της ανακοίνωσε τα θέματα που συζητήθηκαν στο πλαίσιο της συνάντησης που πραγματοποιήθηκε στις 22 Μαΐου μεταξύ του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Παναγιώτη Κουρουμπλή και του ΓΓΛΛΠΝΕ, Χρήστου Λαμπρίδη με εκπροσώπους της Ένωσης Εφοπλιστών Ναυτιλίας Μικρών Αποστάσεων (ΕΕΝΜΑ), παρουσία εκπροσώπων της Cosco και της Πλοηγικής Υπηρεσίας. Κεντρικό θέμα της συζήτησης ήταν η πάγια θέση της ΕΕΝΜΑ να καταστεί το Λιμάνι του Πειραιά «HOME PORT» και για τα φορτηγά πλοία. Συγκεκριμένα έγινε αναφορά στα ακόλουθα θέματα:
-Στην ανάγκη ύπαρξης συγκεκριμένου χώρου για την παραβολή των πλοίων «short sea shipping», τα οποία εκτελούν συχνούς και τακτικούς κατάπλους στον λιμένα του Πειραιά
-Στην ανυπαρξία δικτύου παροχής ηλεκτρικής ενέργειας στις περιοχές Μώλου ΔΕΗ, Δραπετσώνας, και Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης, καθώς και στην αδυναμία παροχής ύδρευσης στο αγκυροβόλιο
-Στον ανεπαρκή φωτισμό των εν λόγω περιοχών και στη μη επαρκή αστυνόμευση
-Στην αναγκαιότητα απομάκρυνσης των ναυαγίων στις περιοχές αυτές, που αποτελούν κίνδυνο για την ασφάλεια των πλοίων κατά τις προσεγγίσεις
-Στην μείωση των γραφειοκρατικών διαδικασιών και στην παροχή εγγυητικών επιστολών, όταν τα πλοία εκτελούν συχνούς κατάπλους και οι ναυτιλιακές εταιρίες τους είναι συνεπείς και φερέγγυες
-Στην αναγκαιότητα εξέτασης μείωσης των τιμολογίων των συγκεκριμένων πλοίων
-Στην μη επιβολή πάγιου τέλους στα πλοία που καταπλέουν “ΤRANZIT” στο αγκυροβόλιο, αλλά και σε μείωση του τέλους στα πλοία που διαθέτουν αποδεδειγμένα επαρκείς χώρους για την αποθήκευσή των αποβλήτων τους και σε εκείνα τα πλοία επίσης που εκτελούν συχνούς και τακτικούς απόπλους
-Στην έκδοση «Pilot Exception Certificate» για τα φορτηγά πλοία άνω των 1300 gt διεθνούς καταμέτρησης (1000 gt εθνικής), εφόσον αυτά διαθέτουν συστήματα και μέσα νέας τεχνολογίας για ασφαλή προσέγγιση καθώς και πλοίαρχους με εμπειρία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε μια σημαντική δωρεά προχώρησε ο εφοπλιστής και πρώην Δήμαρχος Οινουσσών Ευάγγελος Ηλ. Αγγελάκος και η οικογένεια του. Αναλυτικότερα, η δωρεά αφορά την ενίσχυση…
Η πολιτική που χαράσσουν οι δύο οικονομικοί γίγαντες στο πλαίσιο του εμπορικού πολέμου, βάσει στοιχείων της Braemar, διαφαίνεται ότι ασκεί καθοδικές πιέσεις στη ναυλαγορά…
Τα επίσημα εγκαίνια του νέου Ωνάσειου Νοσοκομείου που περιλαμβάνει το Καρδιοχειρουργικό Κέντρο, το Ωνάσειο Εθνικό Μεταμοσχευτικό Κέντρο και το Ωνάσειο Παίδων έκανε σήμερα ο…
Οι διμερείς σχέσεις Αυστραλίας-ΗΠΑ ενισχύονται, καθώς οι εκατέρωθεν κυβερνήσεις ανακοίνωσαν ανταποδοτικά επενδυτικά σχέδια, τόσο σε τεχνολογική ανάπτυξη και σπάνιες γαίες, όσο και στην αμυντική…
Μια ανάσα μακριά από το λανσάρισμα του ταχύτερου «bullet train» παγκοσμίως βρίσκεται η Κίνα, καθώς το υπερσύγχρονο πρωτότυπο CR450 εισήλθε πρόσφατα στο στάδιο των…
Οι υδρογονάνθρακες θα συνεχίσουν να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της παραγωγής ενέργειας σε διεθνές επίπεδο, ακόμα και μετά το 2025. Αυτό είναι το βασικό εύρημα…
Η Σανάε Τακαΐτσι, μια συντηρητική πολιτικός με εθνικιστικές απόψεις, επικεφαλής του κυβερνώντος ιαπωνικού Φιλελεύθερου Δημοκρατικού Κόμματος, κέρδισε σήμερα, Τρίτη 21 Οκτωβρίου, την ψήφο της…
Για πρώτη φορά μετά τον Νοέμβριο του 2018, η Κίνα δεν εισήγαγε κανένα φορτίο σόγιας από τις ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο, την ίδια ώρα που…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ