
Η Gener8 Maritime Inc. δημοσίευσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2017, σύμφωνα με τα οποία η εταιρεία εμφάνισε κύκλο εργασιών €121 εκατ., στα ίδια επίπεδα με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016, οπότε και είχε ανέλθει σε $121,7 εκατ. Τα καθαρά κέρδη έφτασαν τα $26,9 εκατ. για το α’ τρίμηνο του 2017 (ή $0,32/μετοχή) έναντι κερδών $60,9 εκατ. το 2016.
To Time Charter Equivalent (TCE) για το 2016 για το σύνολο του στόλου ανήλθε σε $34.493/ημέρα. Η άμεση ρευστότητα της εταιρείας αγγίζει τα $143,4 εκατ. ενώ οι ημέρες χρήσης των πλοίων της Gener8 έφτασαν τις 3.510 για το 1ο τρίμηνο (2.822 για το 2016),.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Gener8 κ. Paul Georgiopoulos σχολίασε: «Είμαστε ευτυχείς που τα “ECO” πλοία μας συνεχίζουν να υπεραποδίδουν, γεγονός το οποίο αποτελεί συγκριτικό πλεονέκτημα για εμάς, ιδιαίτερα καθώς η αγορά μπαίνει σε μια σχετική πιο αδύναμη φάση λόγω της υπερπροσφοράς χωρητικότητας του παγκόσμιου στόλου. […] Τα ισχυρά οικονομικά μας αποτελέσματα θα λειτουργήσουν ως «μαξιλάρι» ασφαλείας σε τυχόν κάμψεις της αγοράς και θα μας επιτρέψουν να εκμεταλλευτούμε μελλοντικές ευκαιρίες και το κυριότερο χωρίς οι μέτοχοί μας να χάσουν τις αξίες τους».
Με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων η τιμή της μετοχής της Gener8 σημείωνε πτώση σχεδόν 4% στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης. Η κεφαλαιοποίηση της εταιρείας φτάνει τα $440 εκατ.
Η Gener8 Maritime διαχειρίζεται στόλο 40 πλοίων συνολικής χωρητικότητας 9,37 εκατ. dwt, με το σταθμισμένο μέσο όρο ηλικίας των πλοίων να φτάνει τα 4,9 έτη (2,7 έτη στα VLCC), ενώ αναμένεται και η παραλαβή ενός νεότευκτου πλοίου τον ερχόμενο Αύγουστο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ