
Η DHT Holdings ανακοίνωσε πως απορρίπτει παμψηφεί την τρίτη κατά σειρά πρόταση εξαγοράς της εταιρείας από την Frontline, δημοσιεύοντας συγχρόνως την επιστολή που έστειλε το Διοικητικό Συμβούλιο της DHT στον CEO της Frontline, Robert Hvide Macleod, όπου αναφέρονται και οι λόγοι που οδήγησαν την εταιρεία να πάρει αυτήν την απόφαση.
Το Δ.Σ. της DHT στην αρχή της επιστολής αναφέρει ότι η τρίτη πρόταση εξαγοράς που υποβλήθηκε στις 25 Απριλίου ήταν για μια ακόμη φορά ανεπαρκής για την εταιρεία και τους μετόχους, όπως και η δεύτερη πρόταση για εξαγορά που είχε υποβληθεί στα τέλη του περασμένου Φεβρουαρίου. Επιπλέον το Δ.Σ. της εταιρείας θεωρεί ότι με αυτήν την πρόταση εξαγοράς η Frontline υποβαθμίζει σε μεγάλο βαθμό την αξία της DHT Holdings (ανταλλαγή 0,8 μετοχές της Frontline για κάθε μετοχή της DHT).
Επιπρόσθετα στην επιστολή αναφέρεται εκτενώς η στρατηγική της DHT να ενισχύσει περαιτέρω την θέση της στη ναυλαγορά των δεξαμενοπλοίων και να αυξήσει τον στόλο της μέσα από την απόκτηση 11 VLCCs από την BW Group. Ως εκ τούτου, όπως επισημαίνεται στην επιστολή, δεν επιδιώκεται από μέρους της DHT η εταιρεία να πουληθεί φθηνά σε κανέναν. Ενδιαφέρον έχει ότι προς το τέλος της επιστολής αναφέρεται πως η Frontline, η οποία κατέχει ήδη το 14,5% της DHT, προσπάθησε να εμποδίσει δικαστικά την αγορά των 11 πλοίων της BW Group από την DHT Holdings. Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στην επιστολή, δικαστήριο της Νέας Υόρκης αρνήθηκε το αίτημα της Frontline και έτσι πραγματοποιήθηκε επιτυχώς η αγορά των πλοίων από την DHT Holdings.
Στην καταληκτική πρόταση της επιστολής το Δ.Σ. της εταιρείας τονίζει ότι είναι πλέον καιρός η Frontline να στρέψει την προσοχή της σε άλλες εταιρείες που ενδεχομένως να ενδιαφέρονται να εξαγοραστούν.
Φωτό: dhtankers.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
O Ευρωπαϊκός Οργανισμός Θαλάσσιων Λιμένων (ESPO), μέσω ανακοίνωσής του, προτρέπει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τα κράτη-μέλη να καταρτίσουν ένα ισχυρό όργανο χρηματοδότησης αναφορικά με…
Το EMMYS Yacht Show επιστρέφει στον Πόρο από τις 7 έως τις 10 Μαΐου 2026, με ανανεωμένο όραμα και έμφαση στη σύγχρονη εμπειρία θαλάσσιου…
Ο βορειοκορεάτης ηγέτης Κιμ Γιονγκ Ουν διαβεβαίωσε τον επικεφαλής της ρωσικής διπλωματίας Sergey Lavrov για την «άνευ όρων» υποστήριξή του στη Ρωσία στον συνεχιζόμενο…
Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται κύμα επιθέσεων σε εμπορικά πλοία ένεκα της γεωπολιτικής έντασης που επικρατεί κυρίως στη Μέση Ανατολή. Μάλιστα, σε αρκετές περιπτώσεις, οι…
Η προκαταρκτική έρευνα της Υπηρεσίας Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων (AAIB) για το αεροπορικό δυστύχημα της Air India, που κόστισε τη ζωή σε 260 ανθρώπους, καταδεικνύει…
Αύξηση 0,8% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάιο του 2025 σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Μαΐου 2024, έναντι αύξησης…
Ο Σύνδεσμος Μεσιτών Ναυτιλιακών Συμβάσεων (HSA), ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία την επετειακή διοργάνωση του Pireas 2025, τιμώντας τα 50 χρόνια από την ίδρυση του…
Η Seaven Tanker & Dry Management Inc. ανακοινώνει την απόκτηση του 20ού πλοίου του στόλου της με ελληνική σημαία, επιβεβαιώνοντας έμπρακτα τη δέσμευσή της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ